Dainese Vega

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Tja!

Någon som äger/ägt eller provat dessa stövlar och kan uttala sig om dem? Då tänker jag framför allt på om de är stora eller små i storleken.

EmKao

Småläning
Gick med
20 May 2005
Hoj
Dominator - GSXR 750 K8
Jag har beställt ett par med storleken 43. Har 43 annars.
Förhoppningsvis kommer de nu vilken dag som helst :tomten

Så snart har lite mer kött på benen.

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Wanda & Lill-Babs
EmKao skrev:

tell me more, tell me more, lalalaladada :Rockbanan

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
EmKao skrev:

Blev du nöjd?

Jag slängde just iväg en beställning på ett par svarta Dainese Vegapjucks från louis.de för ca 670 kr. Hoppas att de bara att de passar då jag inte provat dem i verkligheten... En del tycker kanske att det är rätt korkat att köpa ett par stövlar jag inte provat, men för en sjuhundring kan det vara värt en chansning.

Någon som vet vad de kostar i konungariket schweden eller andra som har erfarenheter av denna stövel?

gyver

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2005
Hoj
Kawasaki z750
Jag har äget ett par sådanan en säsong nu och är hel nöjd. Dom passar bra är sköna och tål lite ansfalltskänningar lite då och då :kocko Storleken var den samma som jag har i andra skor så ingen synpunkt på det. Ett bra köp helt enkelt. Lycka till

// Gyver

EmKao

Småläning
Gick med
20 May 2005
Hoj
Dominator - GSXR 750 K8
Mr Mac skrev:
Blev du nöjd?

Jag slängde just iväg en beställning på ett par svarta Dainese Vegapjucks från louis.de för ca 670 kr. Hoppas att de bara att de passar då jag inte provat dem i verkligheten... En del tycker kanske att det är rätt korkat att köpa ett par stövlar jag inte provat, men för en sjuhundring kan det vara värt en chansning.

Någon som vet vad de kostar i konungariket schweden eller andra som har erfarenheter av denna stövel?

Jag blev nöjd med dom... Till slut hehe
Fick paketet från Louis o glad som man var så öppnade man det fortast möjliga..... Skojar inte att jag tappade hakan när jag tittade på innehållet. Istället för mina helsvarta Vegas så låg den Porr-röda varianten istället.... :huvet Första telefonsamtalet så fick jag beskedet från tjejen i kundtjänsten att de hade inte svarta så jag fick ett par röda istället...
Ok?? Brukar man inte fråga innan??
Men jag kunde skicka ner stövlarna och byta till ett par andra.... Efter jag la på så tänkte jag på frakten... Hell no att jag skulle pröjsa för den. är ju runt 300kr. Så jag ringde igen och fick prata med en kille. Upprepade historien igen att ordern var rätt men att Louis hade packat fel. Sen efter han har kollat så säger han "Ja men vi har svarta kvar så om du vill ha dom så skickar vi dom istället" VA!? tänkte jag :confused: och förklarade mitt förra samtal.
Så jag skickade ner stövlarna och Louis skulle betala frakten till mig, iom de hade gjort felet. Efter 5dagar så fick jag mina stövlar och till min glädje så hade dom satt in lite mer pengar. Visade sig att de hade sänkt priset på stövlarna efter jag hade beställt. Så jag fick dom 30€ billigare :banana

2 dagar efter jag hade fått stövlarna så damp det ner ett brev från Tyskland. Då var det ifrån den här tjejen som hade skickat en bekräftelse att stövlarna inte fanns och att jag fick ett par röda... hehe Verkar vara en snurrig person :lol

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...