Tja? Kanske det, vore ju trevligt med en tur om vädret är OKduckie skrev:Jag har vissa funderingar på att sticka ner till Karlskoga (SO-final, Gelleråsen) på söndag för att kolla in aktiviteterna där.
Nån som tänker samma? Isf kan vi göra en grej av det.
Hur menar du? Har du beslutsångest eller vad?duckie skrev:Jag behöver hjälp med funderingarna.
AlfaGTV skrev:Hur menar du? Har du beslutsångest eller vad?
Jag åker i alla fall om vädret tillåter, förmodligen med en polare.
Eventuellt med Wheelers om nån av dem vill fara. De har ju dock arrangerat rally på söndag också..
Tjo!
/Mike
TERMINATOR skrev:vilken väg tänkte ni åka????
Anciol skrev:Jag åker inte med...måste jobba...och vara bakfull och sånt annat viktigt...sen kanske köra hoj...om jag inte är alltför bakfull...
Ludvika -> Köppäbä -> Hällefors -> Loka -> Karlskoga -> Gelleråsen ???TERMINATOR skrev:vilken väg tänkte ni åka????
duckie skrev:Nja, ville bara få lite liv i tråden
Men då åker vi på söndag då, om vädret tillåter?
Shell nedanför Kupolen (mot Ludvika) 08:00 - passar det?
Anciol skrev:Jag åker inte med...måste jobba...och vara bakfull och sånt annat viktigt...sen kanske köra hoj...om jag inte är alltför bakfull...
AlfaGTV skrev:Jepp, jävligt tidigt iofs, runt 9.30 istället?
Finalerna börjar vid 13.00 som jag förstår..
/Mike
AlfaGTV skrev:Ludvika -> Köppäbä -> Hällefors -> Loka -> Karlskoga -> Gelleråsen ???
OBS! Förslag!
/Mike
duckie skrev:Hoppas du inte är en galen stalker!
Anciol skrev:Jag är det däremot.... fast jag vet fortfarande inte hur man kollar upp adresser på internet...moaahahahaaaa....
Puttete skrev:Ett tips.
Vägen över Nora är nog roligast om man åker hoj. Var iofs nåt år sen jag åkte den så jag vet inte skicket på vägen just nu. Mycket kurvor iaf.
// P
jocke i köping skrev:VARNING inte vägen över Nora ,,, den är som en krigs zon ,, helkass ,, vänta tills nästa år med det ,, åkte där för ca:1 månad sedan ... åk INTE där ,,om du inte åker offroad förstås ,,
nää nu e det Tändsticksträff i jönköping som lockar ,,
ha en bra helg ,, // Jocke
duckie skrev:Jag måste säga att de nattliga samtalen ökat markant sen jag spillde numret till dig..... :-o
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|