DareDevils MC Uppsala

J-DOG

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
Yamaha R1 - 01
Tjenare tjenare, jag och några kompisar tyckte det var kul att dra ihop en liten mc-klubb i Uppsala. Så vi gjorde det.... fixade en domän, ett litet forum.. och en jätteful hemsida som dock fyller sitt syfte med att ha ett bra forum. ;)

Såg sedan att ni fanns här, eller rättare sagt jag träffade en av er på Bryggan/Snerikes och han tyckte jag skulle skriva om det till er.

Vi har tryckt upp lite sweatshirts och så, blev jävligt snygga ;) .. vore skoj om någon av er kunde höra av er om ni var sugna på att kanske göra något tillsammans i framtiden eller nått. Ser dock att ni redan verkar vara rätt så väletablerade. Men men, värt ett försök.. vi delar ju i alla fall samma passion. Motorcyklar.

Nu är forumet för oss precis upplagt och vi är inte mer än 5 kompisar som är involverade i detta lilla projekt.. men men, nu har jag i alla fall meddelat er.

www.daredevils.se

Väl mött!
Jonas Lindgren

p.s är ni intresserade av något så kan ni ju alltid maila, kjd@telia.com

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
J-DOG skrev:
Tjenare tjenare, jag och några kompisar tyckte det var kul att dra ihop en liten mc-klubb i Uppsala. Så vi gjorde det.... fixade en domän, ett litet forum.. och en jätteful hemsida som dock fyller sitt syfte med att ha ett bra forum. ;)

Såg sedan att ni fanns här, eller rättare sagt jag träffade en av er på Bryggan/Snerikes och han tyckte jag skulle skriva om det till er.

Vi har tryckt upp lite sweatshirts och så, blev jävligt snygga ;) .. vore skoj om någon av er kunde höra av er om ni var sugna på att kanske göra något tillsammans i framtiden eller nått. Ser dock att ni redan verkar vara rätt så väletablerade. Men men, värt ett försök.. vi delar ju i alla fall samma passion. Motorcyklar.

Nu är forumet för oss precis upplagt och vi är inte mer än 5 kompisar som är involverade i detta lilla projekt.. men men, nu har jag i alla fall meddelat er.

www.daredevils.se

Väl mött!
Jonas Lindgren

p.s är ni intresserade av något så kan ni ju alltid maila, kjd@telia.com

Eller så går du med i Uppsala Roadrunners så ingår två års beskyddarverksamhet för din familj och upp till 2 företag för endast 199.999kr. ;)

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Hallå J-DOG!

Var inte du lite aktiv på Uppsaladelen av Potatisforumet för något år sedan (innan det stängdes...)? Jag tycker jag känner igen ditt nick.

Om ni i DareDevils vill ut och åka, partaja, bada eller annat så är ni välkomna att skriva det här på SH.com.
Jag vet inte hur de andra aktiva här på vår del av Sporthoj.com känner sig, men vi har väl blivit vänner ändå, utan klubb och jag personligen känner att det är ganska skönt att vara fri och obunden.

Jag ser dock inget negativt i det ni fixat, tvärtom! :tummenupp Jag skall nog komma in på ert forum och spamma! :D

WestW: Du glömde "+ moms..."!

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
JoS skrev:
Hallå J-DOG!

Var inte du lite aktiv på Uppsaladelen av Potatisforumet för något år sedan (innan det stängdes...)? Jag tycker jag känner igen ditt nick.

Om ni i DareDevils vill ut och åka, partaja, bada eller annat så är ni välkomna att skriva det här på SH.com.
Jag vet inte hur de andra aktiva här på vår del av Sporthoj.com känner sig, men vi har väl blivit vänner ändå, utan klubb och jag personligen känner att det är ganska skönt att vara fri och obunden.

Jag ser dock inget negativt i det ni fixat, tvärtom! :tummenupp Jag skall nog komma in på ert forum och spamma! :D

Utan klubb?? Man kan väl säga att vi är en klubb (dock inte någon formell sådan). Meningen med en klubb är väl att träffa likasinnade och t.ex. ordna träffar, aktiviteter samt umgås och allt sånt gör vi ju :tummenupp

Det finns inget hinder att vara med i flera klubbar, så jag tycker J-DOG och gänget ska bli lite aktiva här också :bow
(Vi kan som sagt spamma lite på daredevils-forumet också)

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jaja Krypto, klart vi är en klubb-alike fast utan lokal (vi behöver inte bråka om hyran då...)

J-DOG

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
Yamaha R1 - 01
JoS skrev:
Hallå J-DOG!

Jo det stämmer bra, skrev en del där då. :) Har för mig att vi snackade en del angående en ftp med lite hojjfilmer på? (kanske man inte ska säga högt. :hej ) Men skoj men positivt svar, och klart jag ska vara aktiv här nu! (antar att det inte blir för aktivt på "vårt" forum.. hehe)

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Visst pratade vi om hojfilmer på din Ftp. Vill du ha tag på hojfilmer nu skall du kolla på den här länken: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=24

Jag glömde visst hälsa dig välkommen! :tummenupp

Klart ni skall umgås med oss. Framförallt skall ni komma till Rörken och träffa oss! :hej

Har du/ni varit på Race'n än? De på torsdagarna?

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
(roadrunnerwannabeetyp:)

Tjaba j-dog!
Hojjar e kul hojjåkare e kul!
Så förfan trevligt o träffa flera!

Ha det gött!

U-A Loranga

Läskeblask
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Välkommen :hej
Känner igen dig från PMC tiden under Uppsala delen.
Många finns kvar här och nu skriver även endel potatisar på SH.com.

:öl

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Tjena J-Dog....trevligt att se dig här....ska ta o kika in på er sida!

Välkommen som sagt! :hej

/Carola (Bluegreengrey)

edit: ooops gubben var visst inloggad :=)

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping