Datorvirus imorgon?

Beffe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Hej!
Min moder har sagt att hon har både läst i tidningen samt sett på nyheterna att nåt virus kommer aktiveras imorgon (lördag), och tydligen så har de rått alla att INTE slå på datorn imorgon. Är det någon som vet mer om detta? Jag har iaf inte lyckats hitta några artiklar om det, fast det är ju klart, jag har inte letat så mycket heller :rodnar
M v h
Christian

Beffe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Är där verkligen ingen som har hört/sett något? En annan sitter här och blir smått paranoid över morgondagen :crash

Spinky Spendrup

Fylld med messmör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En fuling
Jag tänker slå på min dator utav bara helvete imorrn. Spö ska den ha, oavsett vad tidningarna skriver. :fakta

Last edited:

Beffe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Oh oh :crash
Då blir det en datorfri dag imorgon då m a o :(
Nä, nu är klockan snart 00.00 :eek: Börjar bli dags att stänga av burken :rolleyes: :crash

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Du kan ju kolla in McAfee Virus Calender så vet du vilka virus som hotar vilka dagar.

Morgondagens prognos:
| WM/Eraser.A:Tw | W97M/Jackal.A | Acid.A (intended) | W97M/Serpent | VBS/Mantie.ow | W97M/Yous | W32/Mypics.worm.25600 | W97M/Cobra.a1 | W97M/Akuma | W97M/Alamat

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
jävla gay virus. Så jävla drygt var det. Var mest störande, orsakade inga skador (vad jag vet ännu) Det är borta nu iaf... die virus helvete DÖ!

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld...
Asså vilken NOLLA på aftonbladet! Han säger att man inte ska ha på datorn idag!? Detta virus kommer attackera Microsoft (Windowsupdate.com) from. idag å fram till sista december! Menar han att vi inte ska ha på datorn förräns nästa år då? Är det inte bättre att upmana folk att installera buggfixen och skaffa ett antivirusprogram? Jävla "veta allt människor"!!! :mad:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...