Datum för februari månads SH-Tokholm-PUB?

Rösta på datum för februaris SH-Tokholm-Pub

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Många bud/åsikter/önskemål osv kring datum för februari månads Sporthoj.Com-Sthlms-Pub, ( http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=33766 ) så det är kanske bäst med en omröstning... :tungan

Och är antagligen lika bra låta ett eventuellt Pulkarace leva sitt eget liv, hänger på väder, vind, snö, medans det finns soffor och ÖL på Tivoli oavsett väder.. :fyllisar Pulkarace med ev. AfterRace kan nog bli en lyckad extra bonus ifall det finns snö lämplig dag/kväll...

Tidigare SH-pubar har legat "mitt i månaden" med tanke på att det är tjåkat på krogen vid lön, och tomt i plånboken dagarna innan lön. (Men funkar IOFS bra på Tivoli löningshelg bara man kommer dit tidigt vid 19-21-tiden...)

Så, rösta på passande dag för februaris SH-Pub, tog mig friheten att göra den "publik", och eftersom inget förslag på alternativt ställe hörts, så lär det väl bli Tivoli ännu en gång?

Omröstningen avslutad... :tungan :fyllisar

Sporthoj-Tokholm-Pubkväll lördag 21 februari!

Läs mer HÄR!

/B

Last edited:

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
21 blir lagom tycker jag. Mestadels för att jag inte kan den 7:e pga andra åtaganden. Men innan löning måste det vara, annars är det knökfullt överallt :)

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Hellre förr än (och?) senare. Tom, du får boka om dina andra åtaganden tycker jag.

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Jag valde 14 men det spelar ingen roll för mig om det blir den 14 eller 21.
Vi tar den dagen det kan komma mest folk :tummenupp

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
watson skrev:
Jag tänker inte rösta, för det spelar ändå ingen roll... Ingen lyssnar på mej i vicket fall... :(

/FW
Jo rösta nu. Ska vi säga den 21:a

Du måste ju lyssna på dina moppe pojkar så gör det nu :tungan
Vi lyssnar ju på dig :va

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
watson skrev:
Jag tänker inte rösta, för det spelar ändå ingen roll... Ingen lyssnar på mej i vicket fall... :(

/FW

Jag lyssnar på dig juh! :kocko

:D

Mig spelar det ingen roll när det blir, jag kan förmodligen alla datum.

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
7:eeeeeee såklart

även om det inte skulle bli den 7:e så tycker jag att vi som röstar för det träffas då... då får vi ju kanske tillfälle att parta 2 gånger i februari men jag tror det datumet vinner ändå.

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
watson skrev:

/FW
En soffliggare? Fan va fegt, och här lever vi i en demokrati, fast vissa tydligen bara motarbetar. :huvet
Ska du sälja rösten eller? Du får en tjuga om du sätter den 21:a (enda lördan i feb jag kan gå ut).

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Åh vad många olika viljor.. jag vet själv inte vad jag vill. Röstar inte för jag kan alla lördagar!

Skulle förresten kunna ställa upp o va fyllechaffis mot utlånande av någons bil.
Men eftersom jag haft körkort så pass kort tid är det nog bäst att lugna sig lite.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Gulsnabbtrajja skrev:
En soffliggare? Fan va fegt, och här lever vi i en demokrati, fast vissa tydligen bara motarbetar. :huvet
Ska du sälja rösten eller? Du får en tjuga om du sätter den 21:a (enda lördan i feb jag kan gå ut).

Gillar ju inte att bara följa strömmen ju... Vill ha en EGEN dag... :rolleyes: Jag kan alla dagar utom 14de (ska praoa som morsa eller nåt.... på alla hjärtansdag.... Tack för den! :huvet ), det är därför jag inte röstar... Jag är ju oftast alltid på! :fyllisar :fyllisar :tomten

/FW

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Bikerbitch skrev:
Åh vad många olika viljor.. jag vet själv inte vad jag vill. Röstar inte för jag kan alla lördagar!

Skulle förresten kunna ställa upp o va fyllechaffis mot utlånande av någons bil.
Men eftersom jag haft körkort så pass kort tid är det nog bäst att lugna sig lite.

Låter bra det BB du får låna min bil o va chaffis om du röstar på den 7:e jag e ju partysugen... åker på en kryssning den 5:e sen så blir det party på lördan med SP gänget... kuuuul

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Bikerbitch skrev:
Vågar du åka med mig då? Vad har du för bil? :gnissla

Jupp d gör jag... ja just nu har jag två bilar en SAAB 9-5:a och en opel ascona... kanske får bli opeln isåfall den är riktigt kul att köra.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Jag röstar på den 7e. Mestadels för att det va så länge sen vi va ute.

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
En egen kinamoto.
Inte den 14:eek:nde då är det K1-galan :)
Antingen den 21 eller 28.

@Watson: Jag lyssnar på dig :)

/Annicka

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...