Samtidigt är det mycket vanligare att 100 trådar startas i samma ämne, än att gamla trådar lyfts fram för att spinnas vidare på.kaZmur skrev:Det hade varit bra om man kunde se när trådarna startades i forumen.
Så man kan veta om det är en ny tråd eller något gammalt som grävts upp.
Jag antar att du menar när man väl gått in på en tråd, men jag menar ju självklart när man är i forumet, så man slipper just klicka på tråden och kolla. Dvs. att man ser datumet ute i "trådlistan".Nr:18 skrev:Kolla första inlägget, längst upp till vänster finns datum och klockslag när inlägget är gjort
Haha! Är en riktig stalker innerst inneSwedie skrev:Du surfar på SH för mycket för att bry dig om när en tråd startades.
Som din teraput beodrar jag dig att lämna SH i en vecka, annars bannar jag dig i en vecka.
Det beror på vad man menar med "för beroende". Spenderar jag flera timmar varje dag på SH? Jepp, men jag går ju faktist på toaletten ibland ocksåAlex.J skrev:Hahahahaha kaZmur du är för beroende av sh inse det bara
kaZmur skrev:Det beror på vad man menar med "för beroende". Spenderar jag flera timmar varje dag på SH? Jepp, men jag går ju faktist på toaletten ibland också
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|