Starstriker
Som man googlar får man svar
Nu har jag nog uppnått tillräckligt många vuxenpoäng för att börja snegla på en husbil. Husvagnar och Falsterbo Camping kommer inte på tal. Ej heller gulliga staket eller jägermeister tillsammans med granngubben som har bott på samma camping varje sommar 12 år i rad. Inga campingar alls för min del tack.
Om man nu skulle besluta sig för att skaffa barn framöver så behöver detta inte nödvändigtvis innebära spiken i kistan för fortsatta äventyr.
Jag ska ha en sån HÄR på ett elller annat sätt. Man borde kunna sälja lyan och köpa en sånhär istället. Placera överskottet och sen dra ut i världen och leva på avkastningen. Ett otroligt habegär väcktes precis.
De har flera olika coola modeller. Finns även lite filmer och grejjer där.
Om man nu skulle besluta sig för att skaffa barn framöver så behöver detta inte nödvändigtvis innebära spiken i kistan för fortsatta äventyr.
Jag ska ha en sån HÄR på ett elller annat sätt. Man borde kunna sälja lyan och köpa en sånhär istället. Placera överskottet och sen dra ut i världen och leva på avkastningen. Ett otroligt habegär väcktes precis.
De har flera olika coola modeller. Finns även lite filmer och grejjer där.
Last edited: