De blir nog inte r6 !

DanneR

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
snart snart R6
Jag var inne på R6 som första hoj eftersom den ser snygg ut och värkrar vara snabb för sig. Men när jag prov satte en så märkte jag dirket att den var för obekväm ( Har lite probs med Rygg/svanken :3freak, Men de är ett mindre problem) Sen var de ett annat tråkigt att försäkrings premierna är för höga också som många vet. skulle betala mellan 34-40k för hel/helår så jag vek mig åt sidan och började leta annat så fick jag syn på en Triumph TT 600 så nu kanske de blir köp på G. Billig märkes försäkring med på If. Får se imorgon om de blir nått ;D Gul/svart e den -00 inregad -01 eller nått. Dom ska tydligen vara ganska bekväm och liksidiga r6;an.. Tjo hej :D

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
CBR900RR -96:a
DanneR skrev:
skulle betala mellan 34-40k för hel/helår så jag vek mig åt sidan och började leta annat
Var inte så farligt i alla fall, fick det betydligt värre när jag kikade en gång...
Men men, välkommen hur som helst!

DanneR

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
snart snart R6
DE BLIR NOG INTE KÖP =/ FÅR VÄLL LETA VIDARE! skulle nämligen byta rak av! :rolleyes:

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...