Deep forest national 19-20/6

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Tomasol skrev:
Det är det att gå från 150:- till 600:- det är stor skillnad i pengar.

Förövrigt så kostar det 100:- på Hudiks flygfält med riktiga Ljus/tidtagning (ej räddningspersonal, läkare)för en heldag = många körningar,fast det är bara för hojar då och gratis att se på.....undrar hur det går runt då :confused:

De går runt på sina svindyra hamburgare :)

Nämen jag tror nog att allt blir dyrare på en bana som Sättna, saker som speaker, funktionärer, klistrad bana osv gör ju att det drar iväg.
Men som jag förstod det så är det två dagars körning på sättna. Och ska man räkna krångligt så kan man ju då komma ner till 150kr/dag +medlemsavgiften.

Edit: Missförstå mig inte utan jag tycker också det är dyrt, men ville bara påvisa att det kanske är försvarbart.

Last edited:

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Det sliter hårt på grejerna när en sporthoj körs som den ska, borde vara så att de som bara poserar havererar istället, de kör ju ändå inte.[/QUOTE]

:lol Sliter på grejerna när man kör hårt har hört att det sliter ganskaså hårt även i 10-15 km :hihi :hihi :hihi :hihi

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
988R skrev:
:lol Sliter på grejerna när man kör hårt har hört att det sliter ganskaså hårt även i 10-15 km :hihi :hihi :hihi :hihi

Det kan du lita på, en sporthoj ska lida i alla farter. Sen är det ju bra att träna fallteknik i låg fart också :tummenupp

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Tomasol skrev:
Det är det att gå från 150:- till 600:- det är stor skillnad i pengar.

Förövrigt så kostar det 100:- på Hudiks flygfält med riktiga Ljus/tidtagning (ej räddningspersonal, läkare)för en heldag = många körningar,fast det är bara för hojar då och gratis att se på.....undrar hur det går runt då :confused:

Fast nu är du inte rättvis, att jämföra en tillställning för 100 personer med en för 10,000. Jämföra Hudik med Sundsvall går bara inte. Som att jämföra korpen med elitserien. Skillnaden är den att "korpen" får "spela" i "periodvilan" - fast med den skillnaden att "korparna" får mer matchtid än elitarna.

Sundsvall är underhållning i Världsklass, Hudiksvall en kul lokal happening.

300 spänn så har du svart på vitt (tidlappar) på vad den går för. Mindre än en bänkning kostar. :D

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Jo jag förstår vad du menar men jag är bara en glad amatör som ser det hela som en prova på grej så sättna eller hudik ger samma kick (men det är kul med stor publik) så 300:- + medlemsavgift hoppar jag över.

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
andersbrink skrev:
Fast nu är du inte rättvis, att jämföra en tillställning för 100 personer med en för 10,000. Jämföra Hudik med Sundsvall går bara inte. Som att jämföra korpen med elitserien. Skillnaden är den att "korpen" får "spela" i "periodvilan" - fast med den skillnaden att "korparna" får mer matchtid än elitarna.

Sundsvall är underhållning i Världsklass, Hudiksvall en kul lokal happening.

300 spänn så har du svart på vitt (tidlappar) på vad den går för. Mindre än en bänkning kostar. :D

När du gör den jämförelsen!

I korpen får spelarna betala för att spela och i elitserien får spelarna betalt.

Håller med Tomas, jag tycker åckså det är lite dyrt, sedan att dom måste ta så mycket i betalt är säkert en annan femma.

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
vilka tänker åka hoj upp :confused: jag tar nog hojjen om vädret är bra :) tänkte försöka komma iväg vid 09.30 på lör :yoparty

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
hörde nu att det bara är kval på lördan ,även på sundsvalls snabbaste å alla finaler går på söndan!äre nåra som åker upp på lördan eller åker folk på söndan eller båda dagarna kanske :va jaja,åker nog upp på lördan iaf å ev även på söndan(beror på hur kul man haft på lör kväll :D )

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
superbeast skrev:
hörde nu att det bara är kval på lördan ,även på sundsvalls snabbaste å alla finaler går på söndan!äre nåra som åker upp på lördan eller åker folk på söndan eller båda dagarna kanske :va jaja,åker nog upp på lördan iaf å ev även på söndan(beror på hur kul man haft på lör kväll :D )

Va e det för kostnad?
Ska vi mötas upp nånstans? Vängåvan eller nått?

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Legenden skrev:
Va e det för kostnad?
Ska vi mötas upp nånstans? Vängåvan eller nått?
vet inte riktigt vad det kostar skulle tippa på 100-150 spänn inträde,klart vi möter upp nånstans,vängåvan blir ju bra :yoparty runt 9.30-10 tiden kanske är lämpligt?ska kolla upp när spektaklet börjar :tummenupp

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
superbeast skrev:
vet inte riktigt vad det kostar skulle tippa på 100-150 spänn inträde,klart vi möter upp nånstans,vängåvan blir ju bra :yoparty runt 9.30-10 tiden kanske är lämpligt?ska kolla upp när spektaklet börjar :tummenupp

Ok.. Lägger ansvaret på dej då, så sprider jag infon vidare här!! :yoparty

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
här finns lite info :) håller på rätt länge på både lör å sön såg ja ,så det kanske räcker om man kommer iväg till 12?kan ju va kul att se kvaliificeringen till sundsvall open å det börjar inte förren 17!hittade ingen info om inträdespris dock! http://www.shra-sundsvall.nu/

Antiloop

Liten men rapp!!!
Gick med
15 May 2004
Hoj
GS500F-04
superbeast skrev:
här finns lite info :) håller på rätt länge på både lör å sön såg ja ,så det kanske räcker om man kommer iväg till 12?kan ju va kul att se kvaliificeringen till sundsvall open å det börjar inte förren 17!hittade ingen info om inträdespris dock! http://www.shra-sundsvall.nu/

tycker 12 låter rätt okej jag ,, ( kanj u bero på att en annan jobbar typ till tio halv elva som senast) hehehe :yoparty

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
superbeast skrev:

Men annars tycker jag att vi möts vid OKQ8 macken i Timrå med tanke på var fältet ligger..hehehe..ehumm.. :blah

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Legenden skrev:
Men annars tycker jag att vi möts vid OKQ8 macken i Timrå med tanke på var fältet ligger..hehehe..ehumm.. :blah
ok!spelar ingen roll för mig :tungan ska vi säga så då,samling vid OKQ8 i timrå för avfärd mot sättna å sundsvall raceway kl 1200 :yoparty alla som vill åka med samlas där strax före 12 alltså :tummenupp

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
superbeast skrev:
ok!spelar ingen roll för mig :tungan ska vi säga så då,samling vid OKQ8 i timrå för avfärd mot sättna å sundsvall raceway kl 1200 :yoparty alla som vill åka med samlas där strax före 12 alltså :tummenupp

Låter perfa!!! :tummenupp :yoparty

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...