Dejt.

Status
Ej öppen för fler svar.

thoksen

Guest
Vet att det finns massor av tjejer som åker hoj. vill träffa likasinnad nära gbg. jag är fan så mycket över körkortsålder,(42) ja..... resten ger sig nog.
Varför inte göra en egen rubrik om detta?

/Thomas

SuperMicke

█ █ █
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Sörmland
thoksen skrev:
Vet att det finns massor av tjejer som åker hoj. vill träffa likasinnad nära gbg. jag är fan så mycket över körkortsålder,(42) ja..... resten ger sig nog.

/Thomas
* Gör ej inlägg när du är / spelar full!

thoksen

Guest
precis! och ovanstående kommentarer undanbedes.

/Thomas

Det tog just 5 minuter (5) innan folk bara "måste" säga något konstigt om detta inlägg. jävligt konstigt.

jag söker bara en tös som är intr av att åka hoj, i min egen ålder, någonstans där jag bor............... är det något konstigt med det?

så du tös, som är singel, och vill åka lite hoj (med eller utan egen) skriv en liten plupp här, eller skicka mejl...... kan det vara värre än så här???

/Thomas

Last edited:

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
thoksen skrev:

/Thomas

Det tog just 5 minuter (5) innan folk bara "måste" säga något konstigt om detta inlägg. jävligt konstigt.

jag söker bara en tös som är intr av att åka hoj, i min egen ålder, någonstans där jag bor............... är det något konstigt med det?

/Thomas

Det är ju det som är det det bästa med detta forum - humor! :hihi Annars måste ju detta forum vara top 5 för singeltjejer - så fort nån skriver att de vill åka bak så blir det ju bombade med svar. - Borde ju finnas något motsvarande för oss... typ www.hästforum.se :tuttar

thoksen

Guest
Humor???? upplever mest som att man hoppar på folk här.
men okay, varför inte skriva på hästforumet :)

Jag ville bara en enda sak........ att ha någon likasinad själ att åka med..
= skittråkit att åka själv+ att man kanske hittar "den" tösen.

okay?

/Thomas

per.b79

mycket vill ha mer
Gick med
30 Oct 2003
Hoj
Söker billig R1a -02
thoksen skrev:

/Thomas

Hmm, pröva spraydate eller nått liknande...

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
thoksen skrev:

/Thomas

så du tös, som är singel, och vill åka lite hoj (med eller utan egen) skriv en liten plupp här, eller skicka mejl...... kan det vara värre än så här???

/Thomas

Jag tycker du gör rätt..Men det finns väl bättre tjejgruvor att gräva i än den på SH? Kolla upp dom andra dejtsidorna också:=) kan tänka mig att du får bättre respons där.
Lycka till.

thoksen

Guest
twinner......vilka andra sidor????

och till er andra olycksaliga...var det något konstigt att jag efterlyste en tös som sällskap? ni måste fasen vara inoljade me era hojar. inte fasen e jag ensam om att vilja ha någon att åka med????????

/thomas

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
två ben och inga hjul kvar
Det är väl inga fel att skriva som han har gjort?
Stör ni er på det så ge fan i att skriva svar!

mvh
The Bivv :tummenupp

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Förstår inte varför alla ska vara så jäkla barnsliga?

Tycker det är alldeles rätt att som du gjort!
Ni som håller på att skriva en jäkla massa barnsliga kommentarer tycker jag ska ta å mogna på sej lite och vara sjysta!
Tror inte ni själva skulle tycka det var så jäkla roligt om alla började tokdryga sig om det nu var ni som la ut en likadan tråd!

Respektera varandra... :)

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
twinner skrev:
www.spray.se http://spraydate.spray.se/spraydate/

sök på google efter dejtsidor så hittar du:=)

Thoksen,,,skit i alla kommentarer, fortsätt att ragga, de som kommer med negativa och töntiga kommentarer är bara avundsjuka på att Du vågar. Go for it, Mate

edit, va fan,,vill man ha en hojbrud, så måste man väl annonsera på en hojsite, end edit

thoksen

Guest
tack alla svaren ändå. NEJ, jag har inte panik att träffa en tjej. det kan jag ändå. det var inte det det gällde här. fast kanske ändå. om jag inte kan ställa min fråga här, varför finns forumet då? om jag ska behöva skämmas för att jag inte har en tjej JUST NU som vill åka en en sväng runt gbg.......... Mmmmmmmmmm, jag blir trött på vissa. och glad av vissa. jag har massor av kompisar som vill åka hoj. JUST IDAG! men DU tjej som vill...........

/Thomas

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Kevorkian skrev:
Funkar ypperligt det där. Reggade mig på en dejtingsajt i jan i år, började dejta en tjej ca 1 mån senare och nu "firar" vi snart 6 mån som par! :banana

Grattis!!

Jag har haft flera flickvänner från www-dejting:=) en höll jag ihop med i 3 år:=) så det funkar kanon :tummenupp

Mer nätdejting :yoparty

thoksen

Guest
kevorkian..... så ska det låta..............

någon som protesterar????

som sagt av en tidigare slö insändare: skriv inte när du är full.

vissa gör ju antingen det, eller så......... ja?????

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag