Dekaler

Marsipulami

Guest
Någon som vet var man kan beställa dekaler efter önskemål?

Buzz

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
thumper
Företag som gör banderoller och skyltar borde kunna göra dekaler om dom har en vinylskärare. Jag praktiserade som screentryckare i 4veckor (tryckte tröjor, gjorde banderoller med mera). Där gjorde jag lite Hondadekaler till bilen.

Så gå till http://www.gulasidorna.se/ och sök på screentryck och välj en ort nära dig. Såg att det fanns 3st om man valde Ystad :) Annars kan du söka på "skylt" för att få fram företag som säkerligen har en vinylskärare. Allt du behöver fråga är om dom har en vinylskärare och har lust o göra lite dekaler till dig för en billig slant.

http://www.gulasidorna.se/query?wha...&district_name=&district_type=&dir_area=Ystad

Last edited:

freddan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR954 & Vespa -67
Buzz skrev:
Företag som gör banderoller och skyltar borde kunna göra dekaler om dom har en vinylskärare. Jag praktiserade som screentryckare i 4veckor (tryckte tröjor, gjorde banderoller med mera). Där gjorde jag lite Hondadekaler till bilen.

Vad kör du för honda????

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
I Ystad vet jag ingen som fixar, men om du skall ha helt specialgjorda klistermärken så kontakta en lokal tryckare.

Oftast är det inte plastfilm som man trycker på utan vinylfolie som är själhäftande (typ solfilm). I Gävle finns Molins som gör sånna grejer ganska billigt. De har en site ute på nätet om det också.

I Tokholm skulle jag rekomendera Systemtext på Kungsholmen. Brorsan beställde specialgjorda märken till duccen. Stort och färgat för under 500:- per sida.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...