cRoC skrev:Letar efter en dekalsats till den vit/röda TZR´en, någon som vet vart jag kan finna det?
Solid snake skrev:
cRoC skrev:Har redan kollat, fanns inget
cRoC skrev:Rubbet. Tjao, slänger jag ut max 4000kr på lack och dekaler, så tjänar jag nog på det när jag säljer den. Ska kontakta yamaha Men de är så onödigt dyra, så jag hör med SH först
Chris Ash skrev:Köp inte dekaler av återförsäljarna! Det är så vansinnigt dyrt att man vet inte var man ska ta vägen. Låt en reklam/skyltfirma göra jobbet istället. De tar inte många tior för en dekal som kostar hundratals kronor i MC-butiken.
cRoC skrev:Menar du att göra mallar åt dom?
NSR_Martin skrev:Nja, hör med dom! Dom kan ju sånt! Ger du dom en bild kanske dom kan göra på frihand, vad vet jag, men sök upp nån firma som sysslar med sånt och hör med dom!
cRoC skrev:Risken för att hojen ser hemmasnickrad ut borde väl vara rätt stor?
cRoC skrev:Risken för att hojen ser hemmasnickrad ut borde väl vara rätt stor?
Chris Ash skrev:Edit: 4000 är ju typ halva hojens värde.....inte så kul att lägga på lite plast och klister...
cRoC skrev:Där går nog gränsen till vad jag får tillbaka.. Betalade 9500kr, 13500kr får jag för den utan tvekan iså fall. Överpriserade hojar? Ja
NSR_Martin skrev:Lägga 4000 för att kunna sälja den för 4000 mer, det tjänar man 0 kr på, är inte det lite dålig förtjänst med allt jobb?
Eller ska du köra en sommar till? Fattade som att du ska sälja nu, ska du köra en sommar eller två till förstår jag dig helt!
cRoC skrev:Pust, ska köra säsongen ut, och halva nästa
NSR_Martin skrev:Ah, okej, då förstår jag, din posör (ska jag säga )
Ringt till nån dekalfirma ännu?
cRoC skrev:Säger han som förminskade sin övningskörningsskylt
Ja jag ringde till alla som har nattöppet
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |