Dela stuga vid bankörning Gelleråsen 5-6-7/4 ?

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Är det någon som är intresserad av att dela stuga med oss vid bankörningen på Gelleråsen 5-6-7/4 ?
Jag och en polare skall köra dessa dagar och vi funderar på att ev. hyra en stuga vid banan i två nätter. Det kostar 500:-/natt för stuga med 4bäddar. Man tar med sig sängkläder (täcke o kudde finns) eller sovsäck.
Alternativet är att vi bor hos en släkting en bit därifrån men det är ju schysst att bo vid banan. Hojta till om intresse finns.

/ Kenneth

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag är på! Jag ska vara där den 5e o köra men tror jag kommer boka upp alla 3 dagarna.

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Jag Me!!!

KennethN skrev:
Är det någon som är intresserad av att dela stuga med oss vid bankörningen på Gelleråsen 5-6-7/4 ?
Jag och en polare skall köra dessa dagar och vi funderar på att ev. hyra en stuga vid banan i två nätter. Det kostar 500:-/natt för stuga med 4bäddar. Man tar med sig sängkläder (täcke o kudde finns) eller sovsäck.
Alternativet är att vi bor hos en släkting en bit därifrån men det är ju schysst att bo vid banan. Hojta till om intresse finns.

/ Kenneth

Sign me up!!!!!!

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Schysst.
Skall bara snacka med min kompis idag hur vi skall göra. Vi skall ju också köra alla tre dagarna men man behöver ju bara bo 2 nätter om man anländer den 5:e och åker den hem 7:e. Då blir det natt mot 6:e och natt mot 7:e
Återkommer snarast med info hur vi gör men som det ser ut så har vi nu fyllt en stuga :)

/ Kenneth

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
KennethN skrev:
Schysst.
Skall bara snacka med min kompis idag hur vi skall göra. Vi skall ju också köra alla tre dagarna men man behöver ju bara bo 2 nätter om man anländer den 5:e och åker den hem 7:e. Då blir det natt mot 6:e och natt mot 7:e
Återkommer snarast med info hur vi gör men som det ser ut så har vi nu fyllt en stuga :)

/ Kenneth

Jag e på om det är ok? Du kan nog boka på bosken åxå,så vi är 2 pers. :)

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...