GSXR1100R
The older i get the faster i was
Gå in på www.ketogan.com och klicka på
250SP fick väldigt lite intresse, nästan ingen bryr sig om denna klass (50 st som laddat hem filmen), därför hajpar jag upp med R-600 och sen kommer 250 Räcer med Watz jag spar det bästa till sist.oFFkeFF skrev:Hörrö, din lögnare, 250r sa du ju skulle göras efter 250sp
GSXR1100R skrev:250SP fick väldigt lite intresse, nästan ingen bryr sig om denna klass (50 st som laddat hem filmen), därför hajpar jag upp med R-600 och sen kommer 250 Räcer med Watz jag spar det bästa till sist.
R-600 filmen kommer att vara helt utan musik och intervjuer eftersom ingen vill ha det, endast vi i Tjockie-1000 vill posera.
Sätt in 10.000 på mitt konto så fulklipper jag en film där du varvar WatzoFFkeFF skrev:Ähh, vem bryr sig om watz, är jag är där och cruisar
BrInK skrev:tjoho!!!
de va på tiden!
nä men jag tycker det e skit bra micke att du bara orkar sitta och hålla på med filmerna
längtar tills 600std filmen nästa år
BrInK skrev:tjoho!!!
de va på tiden!
nä men jag tycker det e skit bra micke att du bara orkar sitta och hålla på med filmerna
längtar tills 600std filmen nästa år
Snärtaren skrev:Kul som fan att du lägger upp filmer från Rookie 600.
Hoppas på fler filmer!
MVH
Andreas
1.5 M/sekund har jag men det skiljer inte så mycket mot 1 M/sek, Rookiefilmningsepahewe skrev:Lysande Micke! Alltid lika roligt att kolla på dessa filmer....
Men... Du hade inte R600 i högre bitrate? Eller är det kamerorna som sätter gränsen?
//H
Endast Tjockie-1000 har socialt korpulenta profiler, dom andra klasserna suger fet purjo *hick* shå e dä....kajlyl skrev:VA??! inga intevjuver o fulklipp?? hur kul kommer detta bli *suck* jaja... får väl försöka hålla mig vaken iaf
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |