Fredrich skrev:Hrm... kan jag stämma aset för diskriminering tro?
och vad menar du med det???Excalibur skrev:Pssst... Internationella kvinnodagen är slut, du behöver inte spela med längre, det är lugnt!!!
mustic skrev:och vad menar du med det???
att det är rätt???
mustic skrev:och vad menar du med det???
att det är rätt???
oki...Excalibur skrev:Det som står i den insändaren är så överdrivet dumt alla borde förstå att det är ett skämt...
Det roliga i insändaren är inte I S Brobys åsikter utan hans otoligt tappade verklighetsuppfattning, alltså han själv.
Det är alltså en ironisk bild av den ointelligenta kvinnoförtryckande lantisMANNEN. Och inte av Kvinnan!
Att därför ta detta seriöst och börja slåss för den nya jämnställda världen är att förlöjliga sig själv och därav skrev jag min pådrivande kommentar.
Även kvinnor kan ju läsa detta och skratta år mr. "I S Broby".
Så slappna nu av...
Och förlöjliga inte er själva...
MvH Excalibur
Du ska ge fan i å ironisera över oss riktiga män.Excalibur skrev:Det är alltså en ironisk bild av den ointelligenta kvinnoförtryckande lantisMANNEN.
Problemet är att jag träffat folk som faktiskt på fullt allvar resonerar på det viset.Excalibur skrev:Det som står i den insändaren är så överdrivet dumt alla borde förstå att det är ett skämt...
Det roliga i insändaren är inte I S Brobys åsikter utan hans otoligt tappade verklighetsuppfattning, alltså han själv.
Det är alltså en ironisk bild av den ointelligenta kvinnoförtryckande lantisMANNEN. Och inte av Kvinnan!
Att därför ta detta seriöst och börja slåss för den nya jämnställda världen är att förlöjliga sig själv och därav skrev jag min pådrivande kommentar.
Även kvinnor kan ju läsa detta och skratta år mr. "I S Broby".
Så slappna nu av...
Och förlöjliga inte er själva...
MvH Excalibur
Schyyy... Börja nu inte anmärka mina bortförklaringar. Du kan ju avslöja mig. Det är ju jag som skrivit insändaren!!!!Bingo skrev:Du ska ge fan i å ironisera över oss riktiga män.
Fredrich skrev:Problemet är att jag träffat folk som faktiskt på fullt allvar resonerar på det viset.
Och det gillar jag INTE!
Om det är ett ironiskt skämt så är det ett uselt sådant.
Visa gärna var du fått dessa "fakta" ifrån..KawaF3771 skrev:Men då kvarstår fakta att män oftast kör mera och bättre än kvinnor... det kan man inte komma ifrån
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|