Solid snake
Guest
Dragon skrev:Får bagare hänga här eller det finns folk som är rädda för oss oxå??
Ja, du sätter oss säkert i smeten..
Dragon skrev:Får bagare hänga här eller det finns folk som är rädda för oss oxå??
Det var två bagare, och en smet...Solid snake skrev:Ja, du sätter oss säkert i smeten..
Ahaa... Jag som hade fel alltså...UrbanTiger skrev:Två bagare och en smed heter det :kocko
Poacher skrev:Det må var hur förbannat roligt som helst detta, ...
Jasså du..har du foto??EZrideR skrev:min grannes katt har ingen svans..
Börjar jobba 4.55! om du vill så kan du skriva ditt nummer så kan jag ringa och väcka dig innan jag kör till jobb.CHROLO skrev:Jag tycker bagare är läskiga. Tidiga morgnar. Brrr!
Dragon skrev:Börjar jobba 4.55! om du vill så kan du skriva ditt nummer så kan jag ringa och väcka dig innan jag kör till jobb.
Går och lägger mig runt 22.00 så man vänjer sig.Men visst slarvar man med det så är man fucked.Kan ju va lite tufft att ta en ute kväll på fredagenCHROLO skrev:Nej tack. Jag lider med dig, men det är väl en vanesak att gå upp så tidigt antar jag.
CHROLO skrev:Nej tack. Jag lider med dig, men det är väl en vanesak att gå upp så tidigt antar jag.
Min Chef har mjölallergi och han är inte en trevlig prick om man säger så... så visst kan man dra en paralell mellan fara och mjölallergi.TurboVmax skrev:Nu blir jag orolig. Är bagare farliga! Vi skall få en f.d bagare som praktikant hos oss. Han har mjölallergi, är det farligt? Kan jag bli smittad? Förresten, får fastighetsskötare vara här? Bäst att fråga så man inte blir bannad...
Jeffrey
Dragon skrev:När polisen får för sig att stoppa mig så får jag böter! 100%av gångerna kvittar vad det gäller så blir det alltid en sur J-vel som verkar ha provition på böterna.
Blev en gång (I morse) stoppad för att jag körde i ett "skumt" område???
Polisen påstod att man inte körde där mitt i natten om man inte hade fuffens för sig. Efter att ha förklarat att jag va på väg till jobb så fick jag böter för att en lampa va trasig..
Poacher skrev:Det må var hur förbannat roligt som helst detta, men eftersom alla inte förstår det roliga med denna sortens multibla användare på forumet och bytande av dessa när man målat in sig i ett hörn, snälla moderatorer kan ni inte bara kasta ut dessa personer?
Eller är det helt ointressant med lite ordning här?
Japp...kom försent till jobbet dessutom. Och när han frågade "Och vart ska du då?" så sa jag "Till jobb" Då frågade han vart jag jobbade.. då pekade jag på den stora grinden med den STORA skylten som det stog Pågens på. Då påstod han att jag hade dålig attityd.Lunkiz skrev:fy fan va löjligt....
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|