Den sista Matrix..

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Såg den nyss. Var betydligt bättre än väntat, efter totalfiaskot med 2:an. En klart godkänd rulle. :tummenupp

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Lägg ut den på hubben.

Förresten, ang. hubben. Hur mycket måste man dela ut? Jag har precis skaffat ny dator.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Den som tittar på filmen på datorn förtjänar spöstraff :kocko

Den ska ses på bio eller inte alls :yoparty
Skam åt den som ser den utanför SF´s lokaler :mattias

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
NoicE skrev:
Den som tittar på filmen på datorn förtjänar spöstraff :kocko

Den ska ses på bio eller inte alls :yoparty
Skam åt den som ser den utanför SF´s lokaler :mattias

:7peta Du är ju bara avis på att en del kan se den hemma och nästan som bio då

;)

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
För bövelen! Gå och se den på bio. Det var den fan värd! Seså, sitt inte här och slöa! Gå på BIO!

Film SKA ses på bio!

xtreme

Småhojsmissbrukare
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
Såld
NoicE skrev:
jag har både suround och projektor men ändå så är det inte värt det...

Menar du att du går på bio fortfarande? Sen jag köpte projje har jag inte ens varit i närheten av bion!

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Första var idag...jag ska kolla på den på fredag!

1,2 och 3 snart har jag sätt! :yoparty

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Har precis varit o sett den.... 1:an är ju överlägset bäst! :fakta Men nu vet men ju hur det går iaf :D

Nya filmer ska ses på BIO! Om det inte är nån halvkass rulle som man lika gärna kan se hemma (givetvis med surround och widescreen). Men faaaan va jag hatar pantade fjortisbrudar som sitter och snackar/fnissar högljutt och som skiter i att dom stör alla andra :gnissla :fatta! Har råkat ut för sånna dom två senaste gångerna jag va varit på bio. Lagom kul med fyra hönshjärnor som sitter och skrattar konstant när man kollar på Ondskan.... :mad: Men då j-lar fick dom en utskällning :4skrika :kocko Värre när man sitter längre ifrån, man vill ju inte vråla över hela salongen. Tycker dom ska hålla sig till Pocahontas tills dom har lärt sig lite hyfs :dummer

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Såg den här med nyss.....
Synd att de inte la ner mer tid på uppföljarna.

Ettan hade räckt långt&länge :fakta

Den var bättre än tvåan som jag&No_Fear somna ihop till :D

750RR

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
John skrev:
Lägg ut den på hubben.

Förresten, ang. hubben. Hur mycket måste man dela ut? Jag har precis skaffat ny dator.
minst 2gb men du kommer in med 1gb också... men då måste du fjäska lite för zykl0n

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
MackeNo1 skrev:
Har precis varit o sett den.... 1:an är ju överlägset bäst! :fakta Men nu vet men ju hur det går iaf :D

Nya filmer ska ses på BIO! Om det inte är nån halvkass rulle som man lika gärna kan se hemma (givetvis med surround och widescreen). Men faaaan va jag hatar pantade fjortisbrudar som sitter och snackar/fnissar högljutt och som skiter i att dom stör alla andra :gnissla :fatta! Har råkat ut för sånna dom två senaste gångerna jag va varit på bio. Lagom kul med fyra hönshjärnor som sitter och skrattar konstant när man kollar på Ondskan.... :mad: Men då j-lar fick dom en utskällning :4skrika :kocko Värre när man sitter längre ifrån, man vill ju inte vråla över hela salongen. Tycker dom ska hålla sig till Pocahontas tills dom har lärt sig lite hyfs :dummer

Jag har startat 3 popcornkrig när jag vatt på bio. Bett minst 2 personer att verkligen hålla käften och skulle ut o slåss med en men blev nertystad av mina kompisar samt den andres kompisar.

Mysigast har ju vatt o hånglat genom hela filmen :hihi

750RR

Julez

RESPECT MY ATHORITAH!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Bara Kwackasaki, och en dekaltrimmad 9-5 Aero
Såg den nyss med... den va väl helt ok. 1:an är dock överlägsen både 2:an och 3:an tillsammans. Känns som om de byggt vidare på det som vart dåligt i ettan på något skevt sätt..

På tal om fjortisar på bio... det va såhär att 4st bestämmde sig för att komma försent till visningen. så de som satt längst fram såg att där fanns lediga platser och trängde sig in på dessa lediga platser.. när de som bokat platserna kom så blev det ett helvetes jävla springande fram och tillbaka och bytande av platser och alla skulle träna sig förbi framför mig :huvet :mad: :finger Så detta sabbade ju början av filmen iaf... jaja inget att hänga upp sig på men störigt va det

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...