Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eV1Te skrev:Det första ser ut lite som mitt stöd men den andra ser helt skum ut.. var fäster man den under sittsen?
Då har man väl problem med nr2 också? Den fäster ju i undre gaffelkronan!Victor skrev:Nr 2.
När du har vurpat pch måste byta gaffelkronor så har du problem med Nr 1.
Eldstorm skrev:Jag använder en variant av nr 2 (S-racing's version). Var lite skeptisk till en början, men det fungerar kanon.![]()
Det skiljer väl inte alltför många 100-lappar heller mellan alternativen så köp nr 2.
Nu är jag inte hundra gunnar, men jag har för mig att man kan få vilken typ man vill, även klykor till bobbins, men som sagt ..oscar skrev:Jag frågar vidare i denna tråden...
Jag ska beställa depåstöd både fram o bak, men är lite fundersam över bakstödet. Tänkte beställa från KK och bakstödet man ser på bild där är ett sånt värdelöst skit med "plattor" istället för "hakar". Är det valfritt vad man vill ha eller blir det med plattor om man beställer?
Edit: Varför i hela helvet går det inte att skriva in en simpel www-adress?
Gå in på kk och kolla!
Da Weasel skrev:Köp båda!
Nr 1 är smidigt att ha när däckvärmarna ska på.
Nr 2 behövs bara när man gör större mek.
Mina stöd e köpta hos KK o dom vet du ju hur dom ser ut, med klykor. Alltså kan du få såna....oscar skrev:Jag frågar vidare i denna tråden...
Jag ska beställa depåstöd både fram o bak, men är lite fundersam över bakstödet. Tänkte beställa från KK och bakstödet man ser på bild där är ett sånt värdelöst skit med "plattor" istället för "hakar". Är det valfritt vad man vill ha eller blir det med plattor om man beställer?
Edit: Varför i hela helvet går det inte att skriva in en simpel www-adress?
Gå in på kk och kolla!
oscar skrev:Njaä... Jag tycker att det är knepigare att lyfta fram med Nr.1...![]()
)oscar skrev:Njaä... Jag tycker att det är knepigare att lyfta fram med Nr.1...![]()
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |