Nu tävlar inte jag, men det ska köras en del bana i sommar, å det kan ju regna då också Dock är det lite åtstramningar i budgeten, så jag funderar på Rustas partytält 3*3 meter, kostar 249:- Väggar finns till för 49:- (myggnätsvägg eller vanlig) eller 79:- (vägg med fönster) Snålar man å ställer upp det mot bussen så räcker ju 2 väggar, dvs 350kr
Visst är det så, det kanske går åt lite silvertejp och det kanske blir ett nytt tält till nästa år, men det blir nog iaf billigare i längden, riktiga grejer är ju rätt dyra. Och köper jag ett billigt tält slipper jag va så himla rädd om detDet kan ju so bekant det!! regna alltså!
Hur som helst så tänkte jag mer på tält av lite högre kvalitet.
Jag har hittat en del i staterna o.s.v. men det ultimata skulle va ett svart EZ-up tält 3X4,5meter. Någon som vet?
Du är säkert medveten om hur kassa de billiga tälten är, men duger kanske till en å annan bandag, men problemet är ju när den dagen med regn å vind kommer å du behöver tältet, då pallar det inte! Då står man där med
Det kan ju so bekant det!! regna alltså!
Hur som helst så tänkte jag mer på tält av lite högre kvalitet.
Jag har hittat en del i staterna o.s.v. men det ultimata skulle va ett svart EZ-up tält 3X4,5meter. Någon som vet?
Du är säkert medveten om hur kassa de billiga tälten är, men duger kanske till en å annan bandag, men problemet är ju när den dagen med regn å vind kommer å du behöver tältet, då pallar det inte! Då står man där med
Visst är det så, det kanske går åt lite silvertejp och det kanske blir ett nytt tält till nästa år, men det blir nog iaf billigare i längden, riktiga grejer är ju rätt dyra. Och köper jag ett billigt tält slipper jag va så himla rädd om det
Och med en 25-liters vattendunk med spännband runt varje ben så kan man säkert få det att stå kvar om/när det blåser också
Jag får ta med lite 45mm-reglar på bandagarna så jag kan silvertejpa fast dom som stöd om tältet viker ihop sig Undrar om jag får plats med nån hoj i bussen? Man kanske skulle gå över till minimoto Då kan jag lägga hela hojen i däcksvärmarnaJo men problemet är att själva rören böjer sig.
Jag hade ett biltema förra året och det tältet gick åt h-e på Våler i september. Två av tältbenen var fast skruvade i en vägg och de andra två hängde det lite däck å annat i. Swoooosh sa det å sen var det bara skrot av hela skiten... Sen blev allt blött... Seg helg
Fast tältet hade ju klarat sig fram till Sep. så... Köp två så är du säkrad
Fast då snackar vi 10ggr Rustapriset, men dom är nog antagligen mycket bättreVäldigt många i depån har tält härifrån http://sids.jetshop.se/
Hoztic Skrev:
Man kanske skulle gå över till minimoto Då kan jag lägga hela hojen i däcksvärmarna
Rookie som man är, fattar inte mycket så frågan lyder som ämnet.
Depåtält.. är det något man ska investera i om man ska tävla lite?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|