Depressionen är nära:(

Mingves

Guest
Jag har börjat inse att ränna på krogen inte är så kul. Man känner sig ömklig dagen efter och så kollar man i plånboken och den är tom...
Sedan kommer man aldrig träffa sin blivande partner där, så vad gör man där då egentligen?
Jag låter som en sur gammal gubbe nu men jag börjar bli så trött på allt "spel" som man måste hålla på med när man hittar nån. Följer man inte spelet är man körd. :mad:
Så nu sitter jag här hemma med ett krossat hjärta sedan 1,5 månad tillbaka , utan lust att ragga och utan lust för krogen.
Med kompisar som inte känner några tjejer och själv känner man väldigt få:(
Sedan vet man att julen kommer med stormsteg och man har ingen att dela den med, livet suger fett just nu. Vad skall jag göra för att känna glädje igen? Nån som har ett tips?

///M

Last edited:

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
håkanolsson skrev:
Hojta till om du behöver lite kemikalier. Jag har det mesta (i uppåtväg) Annars kan jag nog få tag på...

Seså, inte ska du väl få stackars Mingves lycklig på kemisk väg? Näe fy!

Snart är det sommar Mingves. Då är du glad och lycklig i sadeln igen. :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Välkommen till gänget av vinter-deppare! Trösta dig med att när vintern är över att man åter igen kan köra hoj å börja träffa folk igen den vägen, så blir allting mycket roligare!

Själv inte speciellt munter just nu... allt är ruttet.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Swedie skrev:
Välkommen till gänget av vinter-deppare! Trösta dig med att när vintern är över att man åter igen kan köra hoj å börja träffa folk igen den vägen, så blir allting mycket roligare!

..som en gammal jobbarpolare uttryckte det. -'Det mesta suger just nu..'

hompa

Hompa
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 570 RR
Kom upp till Luleå...här finns det tjejer! men inte har man nån för det :va

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
håkanolsson skrev:
Hojta till om du behöver lite kemikalier. Jag har det mesta (i uppåtväg) Annars kan jag nog få tag på...

Om man inte har råd med det så kan man sniffa thinner, billigare och bättre berusning finns inte.

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Personligen flyr jag undan verkligheten genom att jobba julen, 13 timmars pass gör att man inte orkar tänka på andra saker :)
Bjud hem dina vänner och umgås, jag har kanonvänner! Ni vet vilka ni är..

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Swedie skrev:

Ja fy fan, här har ni ytterliggare en medlem till vinter-deppklubben.... :(
Höst å vinter är för jäkligt....bara massa blask å inge hojåka...buhu...inte ens nån racing på TV....men men, de e bara ett par månader kvar så...

ett hett tips i mörkret: Bygg dig en modell-motorcykel...skitkul! Köp dig en Tamiya byggsats av RCV211V:an så blir du glad igen! :banana

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mingves: Låter kanske jättefånigt. Men var glad för att du har hälsan i behåll, två ben, två armar och förhoppningsvis en familj och vänner som älskar dig.

Att ha en tjej eller inte. Tja, visst är det mysigt med förhållande.
Men du har inte varit singel speciellt länge. Låt det få vara så ett tag.
Stressa inte fram något. Krogen är väl inte det ultimataste stället att ragga på?
Va inte för desperat. Det slutar bara i att du blir sårad..

Var istället glad för de saker du har i ditt liv som är bra!
Man vet inte vad man har förrens det är borta nämligen..

Ta hand om dig

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Mingves skrev:
Jag har börjat inse att ränna på krogen inte är så kul. Man känner sig ömklig dagen efter och så kollar man i plånboken och den är tom...
Sedan kommer man aldrig träffa sin blivande partner där, så vad gör man där då egentligen?
Jag låter som en sur gammal gubbe nu men jag börjar bli så trött på allt "spel" som man måste hålla på med när man hittar nån. Följer man inte spelet är man körd. :mad:
Så nu sitter jag här hemma med ett krossat hjärta sedan 1,5 månad tillbaka , utan lust att ragga och utan lust för krogen.
Sedan vet man att julen kommer med stormsteg och man har ingen att dela den med, livet suger fett just nu. Vad skall jag göra för att känna glädje igen? Nån som har ett tips?

///M

Hmm, jag känner igen det där. Krogen blir lätt en tillflyktsort.
Nu springer jag på krogen mest hela tiden men det beror mest på att de roliga trevliga människorna jag umgås med också gillar att vara ute och träffa folk.
Sluta tänk att du måste få hugg på krogbesöken för annars är det en misslyckad kväll.
När du väl kan gå ut enbart för att ha skoj och umgås med nära och kära och om du träffar någon så är det bara en bonus så kommer du känna dig mycket bättre.
Din tilltänkta dyker upp en dag! Det går troligtvis inte fortare för att du panikraggar på allt som rör sig....
Och kom ihåg en viktig sak. Dissa aldrig en tjej, var vänlig! Hon har minst 2 snygga väninnor som bara vill ha dig och din kropp :bow

Lycka till!

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
M:et skrev:
Hmm, ..... Dissa aldrig en tjej, var vänlig! Hon har minst 2 snygga väninnor som bara vill ha dig och din kropp :bow

Ja, jag depper över al Sex-chikane här till lands :mad: Är trött på att alla väninnor som absolut vill ha min unga spinkla spänstiga muskulösa pojk-kropp :tungan

"It´s tough to be a Star"

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Galne Dansken skrev:
Ja, jag depper över al Sex-chikane här till lands :mad: Är trött på att alla väninnor som absolut vill ha min unga spinkla spänstiga muskulösa pojk-kropp :tungan

"It´s tough to be a Star"

Hehe, har du varit och smuttat på flaskan nu igen :D
Måste vara trist när de upptäcker BMW:n och lägger bena på ryggen och springer till mig istället!!!!

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Mingves skrev:

///M

Jag vet precis hur det känns...
Jag var ihop med en tjej från 23e Augusti 2002 till den 28 Februari 2003 vilket visserligen bara är 6mån och 5 dagar, men jag var helt övertygad om att hon var den rätta för mig och jag älskade henne över allt annat, tills hon gjorde slut...
Inte ens idag kan jag träffa en tjej utan att tänka på henne och ibland gråter jag fortfarande över det.
Visst, det tar tid, men nån jävla måtta får det väl vara... orkar inte med detta längre...

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
Swedie skrev:

Amen för det!
Fan de enda man gör nuförtiden e att deppa :huvet

Fast ljuset i mörkret e ju Sporthoj och alla dess figurer :Bugar

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Goines skrev:
..som en gammal jobbarpolare uttryckte det. -'Det mesta suger just nu..'

Är det inte konstigt - allting suger, utom om man råkar träffa en tjej. Då är det minsann ingen som suger! :va

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
Äh! Njut av "friheten" så länge du är singel! Den dagen kommer också när du fastnar i klorna på nån och svär över det!
:mattias :lol

Last edited:

Mingves

Guest
UrbanTiger skrev:
Sup inte :fatta!
Det blir bara värre om du drar i dej brännvin hel tiden. Jobba inte för mycket heller. Det är lätt att halka iväg när man inte har nått bättre för sig men det löser inge problem i längden.

Kan säga att jag inte super ifall nån nu trodde det, men funderar allvarligt på att gå ut helt nykter framöver, det är faktiskt inte så skoj att vakna bakis. Är nog bra att ta en helt vit period nån gång ibland.

Kemikalier säger jag nog helt nej tack till. Så grymt deppig kommer jag nog aldrig att bli.

Det är skönt med alla visa råd man får här på SH, dessutom ser man ju att man inte är ensam om att tycka att allt känns pest just nu:)

//M

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Mingves skrev:

///M

Såklart att det inte e lätt o festa järnet om man e märkt för livet. Det blir ju inte roligare än vad man gör det till.
Bland de roligaste gångerna jag haft har varit utan spriten. Inställning my friend.

Var dig själv. Vill du inte ut - skit i det.

Kan väl hålla med om att det spelet man måste stå ut med e rätt tråkigt, men det sägs ju att kärleken kommer när amn minst anar det och ju mer man anstränger sig desto mindre chans har man.
Detta kna ju vara båg då jag aldrig fårt nån tjej :tungan Men man vänjer sig liksom.... 1,5 månader säger du?
Ja, testa 26 månader och bli en riktigt bitter tjejhatare :banana

Jag skickar medlemsavgift med inbetalningskort per post :tummenupp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Matti skrev:
Äh! Njut av "friheten" så länge du är singel! Den dagen kommer också när du fastnar i klorna på nån och svär över det!
:mattias :lol
Precis rätt inställning, att rå om sig själv och inte behöva komprimissa hela tiden är guld värt :tummenupp

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife