Mingves
Guest
GSXR1100R skrev:Precis rätt inställning, att rå om sig själv och inte behöva komprimissa hela tiden är guld värt![]()
Det är sant, men det tänkerman ju inte på. Men nu känns det bättre
///M
GSXR1100R skrev:Precis rätt inställning, att rå om sig själv och inte behöva komprimissa hela tiden är guld värt![]()
Mingves skrev:Det är sant, men det tänkerman ju inte på. Men nu känns det bättre
///M
Drick lagom mycket, så man inte mår kasst morgonen efter. Håller med om att det mesta suger just nu. Åsså julen som jag inte tycker om. Köpa klappar, önska sig saker etc. etc.Mingves skrev:Jag har börjat inse att ränna på krogen inte är så kul. Man känner sig ömklig dagen efter och så kollar man i plånboken och den är tom...
Sedan kommer man aldrig träffa sin blivande partner där, så vad gör man där då egentligen?
Jag låter som en sur gammal gubbe nu men jag börjar bli så trött på allt "spel" som man måste hålla på med när man hittar nån. Följer man inte spelet är man körd.![]()
Så nu sitter jag här hemma med ett krossat hjärta sedan 1,5 månad tillbaka , utan lust att ragga och utan lust för krogen.
Med kompisar som inte känner några tjejer och själv känner man väldigt få![]()
Sedan vet man att julen kommer med stormsteg och man har ingen att dela den med, livet suger fett just nu. Vad skall jag göra för att känna glädje igen? Nån som har ett tips?
///M
Det är precis samma här. Några stycken kan man väl klara, men det är lite tröttande med de ideliga skamliga förslagen från 90-60-90-blondiner. Det är jobbigt att behöva freda sig - helt enkelt. Ajja, det är väl baksidan av att ha kvinnotycke.Galne Dansken skrev:Ja, jag depper över al Sex-chikane här till landsÄr trött på att alla väninnor som absolut vill ha min unga spinkla spänstiga muskulösa pojk-kropp
![]()
"It´s tough to be a Star"
Bikerbitch skrev:Vad killar gnäller.
Ena tråden efter den andra står ju det ju jobbiga tjejer är.
Sen kommer det trådar om att man så gärna vill ha en tjej.
Byt tjejer då med varann så att de missnöjda får bli singlar och de andra får sällskap..
![]()
Mattias skrev:Jag tycker inte att det är konstigt. Alla som har en jobbig tjej vill ha en snäll, snygg som älskar att suga. De som inte har någon tjej alls vill ha en snäll, snygg som älskar att suga. Konsekvent och bra.
Det är ett stort plus om hon gått lanthushållsskola. De är skitdukiga på allehanda hushållsbestyr.Bikerbitch skrev:Visst vore det en dröm att hitta en tjej som älskar att suga.
Trodde du lagt ribban högre dock, måste inte tjejen svälja också?
Bikerbitch skrev:Visst vore det en dröm att hitta en tjej som älskar att suga.
Mattias skrev:Lägga ribban högre? Typ, vad? I ögat?
Jag tror att han menar dammsugaBikerbitch skrev:Visst vore det en dröm att hitta en tjej som älskar att suga.
GSXR1100R skrev:Jag tror att han menar dammsuga![]()
twinner666 skrev:Det är väl inget svårt att hitta en tjej?? kolla på alla datingsidor vettjakul är det också.
Mingves skrev:Jag har börjat inse att ränna på krogen inte är så kul. Man känner sig ömklig dagen efter och så kollar man i plånboken och den är tom...
Sedan kommer man aldrig träffa sin blivande partner där, så vad gör man där då egentligen?
Jag låter som en sur gammal gubbe nu men jag börjar bli så trött på allt "spel" som man måste hålla på med när man hittar nån. Följer man inte spelet är man körd.![]()
Så nu sitter jag här hemma med ett krossat hjärta sedan 1,5 månad tillbaka , utan lust att ragga och utan lust för krogen.
Med kompisar som inte känner några tjejer och själv känner man väldigt få![]()
Sedan vet man att julen kommer med stormsteg och man har ingen att dela den med, livet suger fett just nu. Vad skall jag göra för att känna glädje igen? Nån som har ett tips?
///M
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!