Depressionen är nära:(

Mingves

Guest
GSXR1100R skrev:
Precis rätt inställning, att rå om sig själv och inte behöva komprimissa hela tiden är guld värt :tummenupp

Det är sant, men det tänkerman ju inte på. Men nu känns det bättre:)

///M

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Mingves skrev:
Det är sant, men det tänkerman ju inte på. Men nu känns det bättre:)

///M

Såskadetlåta!!! :tummenupp

Köp nu en massa prylar/leksaker - för det är manligt och avkopplande.
Man blir mer människa med saker :rolleyes:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag är nära magsår och kollaps VARJE vinter. Oavsett om jag har flickvän eller ej. Så är det bara. Ljusterapi, kanske?

Det är ju så förbannat tråkigt nu! ARGH!

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Mingves skrev:
Jag har börjat inse att ränna på krogen inte är så kul. Man känner sig ömklig dagen efter och så kollar man i plånboken och den är tom...
Sedan kommer man aldrig träffa sin blivande partner där, så vad gör man där då egentligen?
Jag låter som en sur gammal gubbe nu men jag börjar bli så trött på allt "spel" som man måste hålla på med när man hittar nån. Följer man inte spelet är man körd. :mad:
Så nu sitter jag här hemma med ett krossat hjärta sedan 1,5 månad tillbaka , utan lust att ragga och utan lust för krogen.
Med kompisar som inte känner några tjejer och själv känner man väldigt få:(
Sedan vet man att julen kommer med stormsteg och man har ingen att dela den med, livet suger fett just nu. Vad skall jag göra för att känna glädje igen? Nån som har ett tips?

///M
Drick lagom mycket, så man inte mår kasst morgonen efter. Håller med om att det mesta suger just nu. Åsså julen som jag inte tycker om. Köpa klappar, önska sig saker etc. etc.

Har haft tjej väldigt länge men livet är inte alltid mycket lättare för det...

Sedan så tror jag att man KAN träffa en tjej på krogen om man inte letar efter att träffa ngn på krogen. Träffar man någon så kan man först prata lite och så man blir goda vänner, sedan får man se vad som händer... Dessutom e det lätt att träffa någon man känner litegrann på krogen och spinna vidare på det lite ;). Sedan så går det ju givetvis att träffa söta töser överallt annars också...

Du e välkommen upp till Lidköping på Juldagsfest så finns det säkert massa söta töser som suktar efter dig här ;)

- Johan

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Skönt att läsa att man inte är den ända som tycker mindre bra om den mörka årstiden...
Man har helt enkelt för mycket tid att ligga hemma och tänka...

Sen det här med att "den rätta dyker upp"..
På den biten orkar jag ju snart inte vänta längre.. :gnissla

Näe sommar vill vi ha nu!!!!!
//Lännström

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Galne Dansken skrev:
Ja, jag depper över al Sex-chikane här till lands :mad: Är trött på att alla väninnor som absolut vill ha min unga spinkla spänstiga muskulösa pojk-kropp :tungan

"It´s tough to be a Star"
Det är precis samma här. Några stycken kan man väl klara, men det är lite tröttande med de ideliga skamliga förslagen från 90-60-90-blondiner. Det är jobbigt att behöva freda sig - helt enkelt. Ajja, det är väl baksidan av att ha kvinnotycke.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Vad killar gnäller.
Ena tråden efter den andra står ju det ju jobbiga tjejer är.
Sen kommer det trådar om att man så gärna vill ha en tjej.

Byt tjejer då med varann så att de missnöjda får bli singlar och de andra får sällskap..
:gnissla

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Bikerbitch skrev:
Vad killar gnäller.
Ena tråden efter den andra står ju det ju jobbiga tjejer är.
Sen kommer det trådar om att man så gärna vill ha en tjej.

Byt tjejer då med varann så att de missnöjda får bli singlar och de andra får sällskap..
:gnissla

Jag tycker inte att det är konstigt. Alla som har en jobbig tjej vill ha en snäll, snygg som älskar att suga. De som inte har någon tjej alls vill ha en snäll, snygg som älskar att suga. Konsekvent och bra.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mattias skrev:
Jag tycker inte att det är konstigt. Alla som har en jobbig tjej vill ha en snäll, snygg som älskar att suga. De som inte har någon tjej alls vill ha en snäll, snygg som älskar att suga. Konsekvent och bra.

Visst vore det en dröm att hitta en tjej som älskar att suga.
Trodde du lagt ribban högre dock, måste inte tjejen svälja också?

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Bikerbitch skrev:
Det är ett stort plus om hon gått lanthushållsskola. De är skitdukiga på allehanda hushållsbestyr.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Bikerbitch skrev:

Lägga ribban högre? Typ, vad? I ögat?

Henken

Guest
Äh, vad griniga ni är. Snart är det januari och innan man hinner blinka har det blivit februari som snabbt övergår i vårlika mars som eventuellt följs av luriga april (som inte vet om det är vår eller vinter) sen kommer sköna maj och sommaren är ett faktum igen! Tjejer är till för att beundras på avstånd eller för att klämmas på en kort stund. Magin försvinner när man lär känna dem :banana

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bikerbitch skrev:
Jag tror att han menar dammsuga :va

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Det är väl inget svårt att hitta en tjej?? kolla på alla datingsidor vettja:) kul är det också.

Rikard

EvolutionVsGod.com
Gick med
7 May 2003
Hoj
Fireblade
Mingves skrev:
Jag har börjat inse att ränna på krogen inte är så kul. Man känner sig ömklig dagen efter och så kollar man i plånboken och den är tom...
Sedan kommer man aldrig träffa sin blivande partner där, så vad gör man där då egentligen?
Jag låter som en sur gammal gubbe nu men jag börjar bli så trött på allt "spel" som man måste hålla på med när man hittar nån. Följer man inte spelet är man körd. :mad:
Så nu sitter jag här hemma med ett krossat hjärta sedan 1,5 månad tillbaka , utan lust att ragga och utan lust för krogen.
Med kompisar som inte känner några tjejer och själv känner man väldigt få:(
Sedan vet man att julen kommer med stormsteg och man har ingen att dela den med, livet suger fett just nu. Vad skall jag göra för att känna glädje igen? Nån som har ett tips?

///M

Själv fann jag Jesus för 2 1/2 år sedan. Sen dess har jag faktiskt aldrig känt mig ensam. Så passa på att sök honom. Han vill låta sig finnas. Läs Matteus 7:7 och be han fylla dig med sin kärlek, glädje och frid. Det är honom julen handlar om. Genom honom kan vi ha en relation med Gud. Som vi var skapade till från början. Det är det livet handlar om,att lära känna Jesus. Lycka till. Sköt om dig!Hälsningar Rikard

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife