Depressionen är nära:(

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Rikard skrev:
Själv fann jag Jesus för 2 1/2 år sedan. Sen dess har jag faktiskt aldrig känt mig ensam. Så passa på att sök honom. Han vill låta sig finnas. Läs Matteus 7:7 och be han fylla dig med sin kärlek, glädje och frid. Det är honom julen handlar om. Genom honom kan vi ha en relation med Gud. Som vi var skapade till från början. Det är det livet handlar om,att lära känna Jesus. Lycka till. Sköt om dig!Hälsningar Rikard

Rock on!
:banana

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Mingves skrev:
Jag har börjat inse att ränna på krogen inte är så kul. Man känner sig ömklig dagen efter och så kollar man i plånboken och den är tom...
Sedan kommer man aldrig träffa sin blivande partner där, så vad gör man där då egentligen?
Jag låter som en sur gammal gubbe nu men jag börjar bli så trött på allt "spel" som man måste hålla på med när man hittar nån. Följer man inte spelet är man körd. :mad:
Så nu sitter jag här hemma med ett krossat hjärta sedan 1,5 månad tillbaka , utan lust att ragga och utan lust för krogen.
Med kompisar som inte känner några tjejer och själv känner man väldigt få:(
Sedan vet man att julen kommer med stormsteg och man har ingen att dela den med, livet suger fett just nu. Vad skall jag göra för att känna glädje igen? Nån som har ett tips?

///M

Inse att det finns annat i livet än krogen. Gå på krogen mera sällan, och sen när du går dit: Kör DITT race! Skit i spelet! Lovar inte att livet blir en dans på rosor direkt, men när man väl konstaterat att det går att leva utan att köra spelet så får man ett självförtroende som är ÄKTA! Som dom som kör spelet bara kan drömma om, och det vet både du och dom när det riktigt gäller. Stay :cool:, kör eget race! :yoparty

Mingves

Guest
mr_rockster skrev:
Du e välkommen upp till Lidköping på Juldagsfest så finns det säkert massa söta töser som suktar efter dig här ;)

- Johan

Gött att höra, tyvärr skall jag på juldagsfest i gbg men tack för inbjudan:)

///M

Mingves

Guest
Rikard skrev:
Själv fann jag Jesus för 2 1/2 år sedan. Sen dess har jag faktiskt aldrig känt mig ensam. Så passa på att sök honom. Han vill låta sig finnas. Läs Matteus 7:7 och be han fylla dig med sin kärlek, glädje och frid. Det är honom julen handlar om. Genom honom kan vi ha en relation med Gud. Som vi var skapade till från början. Det är det livet handlar om,att lära känna Jesus. Lycka till. Sköt om dig!Hälsningar Rikard

Öhh, tack för tipset men jag tror inte det hjälper mig just nu. Jag vet att det är bara jag och endast jag som kan få mig själv att må bättre:)

///M

Mingves

Guest
Lokke skrev:
Inse att det finns annat i livet än krogen. Gå på krogen mera sällan, och sen när du går dit: Kör DITT race! Skit i spelet! Lovar inte att livet blir en dans på rosor direkt, men när man väl konstaterat att det går att leva utan att köra spelet så får man ett självförtroende som är ÄKTA! Som dom som kör spelet bara kan drömma om, och det vet både du och dom när det riktigt gäller. Stay :cool:, kör eget race! :yoparty

Så sant så sant!

///M

Mingves

Guest
watson skrev:
Tre månader :fakta :fakta :mattias

/FW

EN TVÅ TRE, ok javisst jag skall till alperna om en månad, sedan om TVÅ skall jag till åre TRE jag skall köpa båge om man har jobbet kvar:)

Nu känns det mycket bättre:)

//M

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Mingves skrev:
Så nu sitter jag här hemma med ett krossat hjärta sedan 1,5 månad tillbaka , utan lust att ragga och utan lust för krogen.
Med kompisar som inte känner några tjejer och själv känner man väldigt få:(
Sedan vet man att julen kommer med stormsteg och man har ingen att dela den med...
Äh, ta't lugnt, Mingves. Det är jättemånga som aldrig träffar någon att dela sitt liv med. De går ensamma genom livet och är ganska nöjda med det.

Mingves

Guest
Bingo skrev:
Äh, ta't lugnt, Mingves. Det är jättemånga som aldrig träffar någon att dela sitt liv med. De går ensamma genom livet och är ganska nöjda med det.

hahahahaahahahah fanken bästa inlägget hittils:)

Jag tror jag flyttar ut i skogen och bosätter mig i en koja efter ditt tips:)

///M

Mingves

Guest
hållundan skrev:
jag med...

life suger getdick...

Jag menar att jag skall satsa på att bli ett orginal, ni vet en sådan där gubbe som man kan se komma på sin gamla cykel med påhängsmotor. Han som aldrig tvättar sina kläder utan alltid ser lika fräsch ut, så skall man ha en jordkula npn stans ute i skogen att bo i. Vem behöver tjejer när man kan prata med djuren..... :kocko

Ernst

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
KTM 660 RALLY
Bikerbitch skrev:
Vad killar gnäller.
Ena tråden efter den andra står ju det ju jobbiga tjejer är.
Sen kommer det trådar om att man så gärna vill ha en tjej.

Byt tjejer då med varann så att de missnöjda får bli singlar och de andra får sällskap..
:gnissla
:hihi
Javafa.. va dom gnäller! asså jag fattar inte va det e me folk såhär års? men speciellt män som kvider över att inte ha ngn tjej :tuttar

Det e lustigt, jag känner flera grabbar som träffat en tjej & blivit en mes som bara sitter hemma & orkar inte företa sej ett piss & tycker att det är praktiskt med en "hushållerska,möbel,älskarinna" istället för att attrahera o respektera denne för den hon är.. Tänk den där coola snubben med välvårdat hår & moderiktiga kläder har plötsligt blivit lönnfet & lat o likgiltig för hur han ser ut...
Sen undrar han förvånat VARFÖR... hon gjorde slut?? för i 10 fall av 9 e det hon som gör slut med han... tänka sej.. det finns statestik på det me :tungan
Oe den där starka tuffa machosnubben sitter hemma o bölar..... ?
Nån måtta får det väl ändå vara... :tummenupp
Fa asså e man ensam kan man ju dra till strängnäs där e det e jävla drag :lol oh yea! det ba dräller av singelfolk & coola hak & hänga på.... NOT! :D
God jul alla ! våga &vinn gasa & försvinn! VÄGDÅRE 2004 CHALLENGE :yoparty

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Mingves skrev:
Jag menar att jag skall satsa på att bli ett orginal, ni vet en sådan där gubbe som man kan se komma på sin gamla cykel med påhängsmotor. Han som aldrig tvättar sina kläder utan alltid ser lika fräsch ut, så skall man ha en jordkula npn stans ute i skogen att bo i. Vem behöver tjejer när man kan prata med djuren..... :kocko

haha, fan va ball, en sån skulle man vart... =)

:hej

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife