Depressionen är nära:(

Henken

Guest
Jordelivet är en symbol för den heliga kurragömmaleken där Jesus är den till synes oövervinneliga gömmande parten. Ty när vi i blindo famlar efter Honom kan Han i all sin nåd ge ifrån sig ett litet ljud så att vi kan, om inte finna Honom, åtminstonde få en aning om i vilken riktning han befinner sig. Det är blott hans vilja att bli funnen men det åligger oss själva att finna, endast då må vi uppgå i härligheten och saligheten. Jag räknar...
GOD JUL

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Bikerbitch skrev:
:tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar
Grabbar, skärp till er nu! Det finns lösnummer. Bara plocka!
Man kan inte hoppa i säng med nån första gången!? Det kan man väl inte?

Mingves

Guest
Bikerbitch skrev:
Hur länge hade du varit singel sa du? 1,5 månader?
Lugna sig lite. Man skall inte ha bråttom. Som sagt, krogen är ingen höjdare att ragga på.

Grejen e den att jag blev riktig singel i augusti, sedan träffade jag en tjej i oktober dateade henne i 5v och när det var att vi skulle bli ett par eller inte så sket det sig.....
Så egentligen är jag singel sedan augusti....

///M

Mingves

Guest
Krogen suger fett vid raggning av seriösa tjejer, sedan finns det säkert undantag...

//M

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mingves skrev:
Grejen e den att jag blev riktig singel i augusti, sedan träffade jag en tjej i oktober dateade henne i 5v och när det var att vi skulle bli ett par eller inte så sket det sig.....
///M

Ok. 4 månader då. Det är precis så lång tid det är kvar till hojsäsongen.
Du verkar inte äga en hoj just nu. Köp en och längta!

Varför vill du så gärna ha en tjej?
Måste klämma till med en elak kommentar också. Det finns a l l t i d de som har det värre :brinnerup

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Mingves skrev:

///M
Du, en polare till mig fick inte göka på tre år. Fast det är klart, han är snart 50 och ensamstående :D

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Mingves skrev:

///M

Hur kan man hamna i depression om man svärmat runt tjejer hela tiden??

Sen jag förlorade mitt allt så har jag inte haft en enda och jag deppar inte mer än nödvändigt. Jag är ju inte Gud, kan ju inte ändra på det och hon hade nog inte velat att jag förstör mitt liv.
lönt o deppa efter lösnummer du läst ett tag.....

Skit i detta nu.

Mingves

Guest
Bikerbitch skrev:
Varför vill du så gärna ha en tjej?

Asså nu är det inte så att brudar var problemet. Problemet är att man inser när julen kommer känns allt pest. Alla man känner skall sitta och gulla med sina nära och kära och själv så vill man bara dra iväg och slippa julen.
Tjejer kommer när de kommer. Jag menar det brukar ju inte funka att jäkta efter dem..
Grejen är bara den att när man varit ute på krogen och man kommer hem och man inser vilka tjejer man mött kvällen innan blir man mörkrädd. Om alla tjejer var som de skulle fanken den mänskliga rasen dö ut.....jag skulle inte vilja föröka mig med nån av dem. Basta!
Till saken hör att jag jobbar i en branch där 99% är män, konsultbranchen. Risken att man skall träffa en tjej där är lika stor som att påven har sex.
Man blir bara så fundersam på hur tusan skall man träffa på den rätta? Chansen måste ju vara oändligt liten :D Men sedan får förnuftet tala och det säger att det löser sig alltid.

Men återigen tjejer var bara en liten del i den stora "Depressionen". Se det är mörkt och kallt ute, julen står för dörren med alla krav på hemska julklappar. På jobbet har man panik eftersom man inte vill jobba på julafton. Det är det som skapar "depressionen" :mad: men man överlever väl denna julen oxå...

///M

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Mingves skrev:
...

Till saken hör att jag jobbar i en branch där 99% är män, konsultbranchen. Risken att man skall träffa en tjej där är lika stor som att påven har sex.
...

///M

Fan, du kanske skulle börja umgås med påven? För att utbyta erfarenheter!

Jag var och undersökte gbgs publiv i lördags. Det är precis som du beskriver. Skall emigrera.

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
Mingves skrev:
Asså nu är det inte så att brudar var problemet. Problemet är att man inser när julen kommer känns allt pest. Alla man känner skall sitta och gulla med sina nära och kära och själv så vill man bara dra iväg och slippa julen.
Tjejer kommer när de kommer. Jag menar det brukar ju inte funka att jäkta efter dem..
Grejen är bara den att när man varit ute på krogen och man kommer hem och man inser vilka tjejer man mött kvällen innan blir man mörkrädd. Om alla tjejer var som de skulle fanken den mänskliga rasen dö ut.....jag skulle inte vilja föröka mig med nån av dem. Basta!
Man blir bara så fundersam på hur tusan skall man träffa på den rätta? Chansen måste ju vara oändligt liten :D Men sedan får förnuftet tala och det säger att det löser sig alltid.

Men återigen tjejer var bara en liten del i den stora "Depressionen". Se det är mörkt och kallt ute, julen står för dörren med alla krav på hemska julklappar. På jobbet har man panik eftersom man inte vill jobba på julafton. Det är det som skapar "depressionen" :mad: men man överlever väl denna julen oxå...

///M

Om du nu har svårt att få tjejer så va glad att du inte e bög. Dom finns det ännu mindre av! Fast du verkar ju jobba i en branch som passar för det :lol

Mingves

Guest
Grädde skrev:
Om du nu har svårt att få tjejer så va glad att du inte e bög. Dom finns det ännu mindre av! Fast du verkar ju jobba i en branch som passar för det :lol

Svårt att få tjejer, grabben du lyssnar ju inte. Kvalitetsbrudarna finns inte på krogen, det är bara det jag vill säga.
Ja hade man varit bög så hade min arbetsplats säkert varit toppen:rofl

//M

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
Mingves skrev:
Svårt att få tjejer, grabben du lyssnar ju inte. Kvalitetsbrudarna finns inte på krogen, det är bara det jag vill säga.
Ja hade man varit bög så hade min arbetsplats säkert varit toppen:rofl

//M

Jag lyssnar inte vad som står på min data skärm. Jag läser :fakta :hihi

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Har inte du någon familj/vänner du kan gulla med då?

Ja, du har inte hittat den rätta ännu. Men hur många gör det egentligen?
Okej, farmor o farfar må va ha varit gifta länge. men numera är det många som skiljer sig o gör slut. Du är inte ensam iallafall.

Hur man ska träffa den rätta? Inte påskynda saker iallafall.
Du får väl börja ragga på ställen där tjejerna finns.
I stallet. Hos frissan. Hos de som förlänger naglar. I sminkaffären.

Klart det löser sig. Du är ju ung för bövelen!

Julklappar är inte ett måste. Sånt kan man avskaffa. Man byter bara pengar med varann ändå.
Mörkt o kallt, javisst! Men är det inte skönt att ha en ursäkt för att sitta inne o spamma på nätet, spela tv-spel, dataspel, läsa böcker/tidingar o bara slappa?

Förstår att du är deppig. Men försök hitta alla bra saker med ditt liv och var glad åt de istället! Jag har också motgångar i livet, men oftast på något underligt sätt brukar det mesta lösa sig. Och det som fortfarande irriterar mig försöker jag hålla inom mig tills jag hittar någon att snacka med..

GOD JUL NU MINGVES! Ät lite knäck, då blir man glad!

Mingves skrev:

///M

håkanolsson

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Husaberg
Tjafstråd. "Depressionen är nära" Krogen hit o krogen dit. Suck :va . Det finns folk på forumet som omkommer titt som tätt. Deras annhöriga och vänner känner förmodligen av depression. Lägg ned tramsandet. Tänk på att vi har norska(hej hej!) kolegor här. De måste tro att vi svenskar är ena riktiga pussies.

/Håkan

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
håkanolsson skrev:
Tjafstråd. "Depressionen är nära" Krogen hit o krogen dit. Suck :va . Det finns folk på forumet som omkommer titt som tätt. Deras annhöriga och vänner känner förmodligen av depression. Lägg ned tramsandet. Tänk på att vi har norska(hej hej!) kolegor här. De måste tro att vi svenskar är ena riktiga pussies.

/Håkan

Ja, idag är det ju 3 månader sen av våra forummedlemmar omkom i en tragisk olycka.

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
Bikerbitch skrev:
Ja, idag är det ju 3 månader sen av våra forummedlemmar omkom i en tragisk olycka.

Vintern är en djävla deppig tid kort och gott.
Framförallt då man inte har några snöanknytna intressen att spendera tiden med.
En djävla massa jobba kan man ju lugnt säga att det blir. Om du är ute efter kvalité skippa krogen då. Det måtte väl finnas ställen att träffa schysta kvinnor på. Nätet är ju en perfekt plats. IRC kanske?

Och om det verkligen krisar...
www.knullkontakt.com

//Fredda

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife