hej
Just nu är det den som handlar om nokia... blir så trött på den har säker fått ca 20st mail ang den... Modell 6210 slutade att tillverkas förra sommare.... undrar hur många mail anna har fått??
Men det jag mest blir förvånad av är att jag anmälde mig till mitonga Racings nyhetsbrev för att få reda på nya produkter. Men i stället har jag bara fått spam mail från dom.. typ nokia brevet...
"Hej,
Nokia ger bort gratis mobiltelefoner!
Nokia skall testa att marknadsföra sina produkter genom "mun till mun" metoden.
Som tack för att du hjälper Nokia, får du en gratis telefon.
För att erhålla en gratis telefon, måste du sända denna e-mail vidare till åtta personer (för att motta en Nokia 6210) eller till 20 personer (för att motta en Nokia WAP), inom två veckor får du en
gratis mobiltelefon.
Nokia kontaktar dig via e-mailadressen.
Du måste sända en kopia av detta meddelande till anna.swelan@nokia.se"
Just nu är det den som handlar om nokia... blir så trött på den har säker fått ca 20st mail ang den... Modell 6210 slutade att tillverkas förra sommare.... undrar hur många mail anna har fått??
Men det jag mest blir förvånad av är att jag anmälde mig till mitonga Racings nyhetsbrev för att få reda på nya produkter. Men i stället har jag bara fått spam mail från dom.. typ nokia brevet...
"Hej,
Nokia ger bort gratis mobiltelefoner!
Nokia skall testa att marknadsföra sina produkter genom "mun till mun" metoden.
Som tack för att du hjälper Nokia, får du en gratis telefon.
För att erhålla en gratis telefon, måste du sända denna e-mail vidare till åtta personer (för att motta en Nokia 6210) eller till 20 personer (för att motta en Nokia WAP), inom två veckor får du en
gratis mobiltelefon.
Nokia kontaktar dig via e-mailadressen.
Du måste sända en kopia av detta meddelande till anna.swelan@nokia.se"