det ärliga horoskopet

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
TVILLINGARNA: Du är intelligent och snabbtänkt. Folk gillar dig eftersom du är bisexuell.
Du tenderar att vänta dig för mkt tillbaka i ett förhållande till vad du duger. Det innebär
att du är en snål jävel. Tvillingar är ökända för att de gillar incest.

KRÄFTAN: Du är sympatisk och förstående när det gäller andras problem, vilket gör dig till en
lättlurad sate och en tönt. Du skjuter alltid upp saker. Det är därför du alltid kommer gå på
a-kassa och tära på samhället. Alla som sitter i fängelse är kräftor.

LEJONET: Du ser dig själv som en född ledare. Andra ser dig som en idiot. De flesta lejon är
bråkmakare. Du är fåfäng och tål inte kritik. Din arrogans är direkt vedervärdig. Lejon är
tjuvaktiga slynor och får därför ut mer av onani än av sex.

VATTUMANNEN: Du är uppfinnings rik och du lutar åt progressivitet. Du ljuger mkt och ofta.
Du upprepar samma misstag ggn på ggn eftersom du är korkad. Alla tycker du är ett jla svin.

FISKARNA: Du är en pionjär och tycker att de flesta människor är skithuvud. Du är snabb att
ge igen, otålig och full av goda råd. Det enda du gör är folk du möter förbannade. Du är
snarstucken.

VÄDUREN: Du har livlig fantasi och tror att du är förföljd av SÄPO eller PRO. Du har lite
inflytande på dina vänner och folk avskyr dig för att du skryter med den lilla makt du har.
Du saknar självförtroende och är en allmän nolla.

OXEN: Du är praktisk och ihärdig. Du äger stor beslutsamhet och arbetar som fan.
De felsta tycker att du är envsi och tjurskallig. Du är bara en jävla kommunist.

JUNGFRUN: Du är den logiska typen och hatar oordning. Din pedantiska attityd gör dina vänner
och arbetskamrater psykiskt sjuka. Du är kall och okänslig och somnar ofta när du knullar.
Jungfruar blir bra bussförare och hallickar.

VÅGEN: Du är den artistiska typen och har svårt att hantera verkligheten. Är du man är du
högst bög. Dina chanser till anställing och hög lön är noll. De flesta kvinnliga
vågar är horor. Alla vågar dör av könssjukdomar.

SKORPIONEN: Du är värst av dem alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att
klättra till toppen av karriärstegen pga. din totala brist på etik och moral. Du är den
perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördare.

SKYTTEN: Du är optimistisk och entusiastisk. Du har en vårdlös tendens att blint lita till
turen eftersom du är fullkomligt talanglös. Majoriteten av skyttar är fyllon. Du är en
värdelös skit.

STENBOCKEN: Du är konserativ och rädd för att ta risker. Du är kort sagt en feg fjolla.
Ingen stenbock har någonsinn betytt nåt. Du borde ta livet av dig!

jag är fisk.. å de horoskopet stämmer på mig :3freak

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Stämmer? Det får bli ett definitivt KANSKE!

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Nitrogen skrev:
Fisk - horoskåpet stämmer på pricken! :tummenupp

verkar som om fiskar e ganska speciella varelser... du e person nummer 2 som jag visat de för som e fisk å som de stämmer bra på :3freak

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Vattumannen.Detta blev min dom :)
Du är uppfinnings rik och du lutar åt progressivitet. Du ljuger mkt och ofta.
Du upprepar samma misstag ggn på ggn eftersom du är korkad. Alla tycker du är ett jla svin.

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Mark skrev:

e de din framtid som e obra ? :hihi
dö i könssjukdom.. haha.. vilket öde

Bikerbitch skrev:
Vattumannen.Detta blev min dom :)
Du är uppfinnings rik och du lutar åt progressivitet. Du ljuger mkt och ofta.

stämmer det då?

Basisten

I swear to drunk i'm not God ociffer!!!!
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
Svarta faran
VATTUMANNEN: Du är uppfinnings rik och du lutar åt progressivitet. Du ljuger mkt och ofta.

stämmer ganska bra :huvet :tungan :4skrika :lol

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
heimdal skrev:
stämmer det då?

Uppfinningsrik: Ja när jag vaknar på rätt sida
Ljuger: Väldigt sällan
Du upprepar samma misstag ggn på ggn eftersom du är korkad: Ja det händer. Lite beroende på vad det är förstås.. ;)
Alla tycker du är ett jla svin: Inte alla som tur är :rolleyes:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
heimdal skrev:
vad va du då?

ny regel: alla som läser måste säga vilket som e deras tecken å om de stämmer

Aha, ok.

Kräfta här. Det stämmer, men jag är inte speciellt lättlurad. Osso har jag jobb. Iofs statligt anställd så det kanske stämmer endå. :tomten

Har aldrig suttit i fängelse. Än. :hihi

Tönt vet jag inte om jag är men jag ser jävlitt fräkc ut i spegeln iaf! :näsblod

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Jag är skorpion och det stämde inte. Jag är inte slipad i affärer men i övrigt så stämde det rätt bra.

Boffen

Thank you very much
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Daytona 675
Jag e fisk och det stämmer ju inte... eller jo det gör det

FUBAR skrev:
Jag är skorpion och det stämde inte. Jag är inte slipad i affärer men i övrigt så stämde det rätt bra.

Vadå är du värst av dem alla? Helt opålitlig, totala brist på etik och moral. Du är den perfekta skitstöveln och mördare. :hihi

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Själv är jag en skorpion..å ska på date imorn med en tjej som är vattuman. Hej å hå..

Boffen

Thank you very much
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Daytona 675
skoteridioten skrev:
Själv är jag en skorpion..å ska på date imorn med en tjej som är vattuman. Hej å hå..

Måste kännas kul att gå på date med en som ljuger, är korkad och är ett svin, eller?

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
SKYTTEN: Du är optimistisk och entusiastisk. Du har en vårdlös tendens att blint lita till
turen eftersom du är fullkomligt talanglös. Majoriteten av skyttar är fyllon. Du är en
värdelös skit.

STENBOCKEN: Du är konserativ och rädd för att ta risker. Du är kort sagt en feg fjolla.
Ingen stenbock har någonsinn betytt nåt. Du borde ta livet av dig!

Jag är född den 22 december så jag ligger i skarven,det ser ljust ut för mig:rolleyes:

@ Skoteridioten.

Ta henne på brösten,dom gillar det :fakta

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
OXEN: Du är praktisk och ihärdig. Du äger stor beslutsamhet och arbetar som fan.
De felsta tycker att du är envsi och tjurskallig. Du är bara en jävla kommunist.

Praktisk... ja till viss del, dock hyfsat teoretisk också. Ihärdig, njae... är ganska lat egentligen. Jobbar som fan med saker som betyder nåt och känns vettiga men tappar all ihärdighet så fort det blir tråkigt!

Sen var det där med kommunist.... Njae inte direkt :kocko

Stämmer ungefär lika halvdåligt som alla andra horoskop! :tomten

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Bock, stämmer kanske lite, mycket lite!
Bäst o ta livet av mig, tycker iof jag försöker göra det lite då o då :död

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy

FISKARNA: Du är en pionjär och tycker att de flesta människor är skithuvud. Du är snabb att
ge igen, otålig och full av goda råd. Det enda du gör är folk du möter förbannade. Du är
snarstucken.

Ja de flesta är skithuvuden, jävla messa med mig så bli´re keften direKCt asså :mad:. Troligen så blir dom förbannade eftersom jag varken gillar dom eller så, snarstucken är jag med :4skrika extremt :mad:

Men pionjär? :confused: vette fan, men hade horoskopet rätt på allt annat så måste även det vara rätt. Woooo ich bin ein pioniären , :banana

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...