Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Så har jag knåpat lite med en idé angående Gokarts långlopp!
Man hittar en kompis som man kan tänka sig dela en kart med.
Anmäler sig och pröjsar in på ett PG nr som kommer dyka upp.
Anmälan kommer vara bindande!
Tanken var 2 timmars race med 2 förare per bil.
Detta går att genomföra på Scandinavian Motorsport Center i Västberga.
På Race town i Centrala Stockholm så är det en timme max som gäller!
Priserna är likvärdiga 1200 kr per bil och timme på SCM och 1250 kr för en timme på Racetown med en halvtimmas uppvärmning!
Efteråt så gäller det Bad å bastu på antingen Royal viking i eget relax rum för max 15 pers och gemensam pool och bubbel till en kostnad av 200 pix per person i 2 timmar, bar finnes. (ytterligare ett 12 manna rum finns att tillgå)
Eller Centralbadet med Gemensamma utrymmen (separerad dam och herr bastu) obegränsad tid 130 kr och även där finnes bar...
Sedan så ska det bli bankett på någon trevlig restaurang där man själv bestämmer vad man vill äta helt enkelt!
Sedan så kan man gå vidare ut i Stockholmsnatten eller ta sista tåget hem
NÄR undrar då ni!
Jo en Lördag straxt innan lön i Januari är en idé från min sida...
Då slipper vi Amatörernas afton och vi kan skrapa ihop de stålars till detta i tid till startskottet!
Vad tycks?
Jag vill gärna ha några snabba reflektioner på detta så slår jag ihop ett klart och färdigt paket...
Sen så får vi se om vi blir några deltagare!
De som har några helt egna idéer om vad vi ska göra istället får gärna starta en egen tråd om detta
Sen kommer det en lista så klart...
OBS endast en med de som vill vara med!
Man hittar en kompis som man kan tänka sig dela en kart med.
Anmäler sig och pröjsar in på ett PG nr som kommer dyka upp.
Anmälan kommer vara bindande!
Tanken var 2 timmars race med 2 förare per bil.
Detta går att genomföra på Scandinavian Motorsport Center i Västberga.
På Race town i Centrala Stockholm så är det en timme max som gäller!
Priserna är likvärdiga 1200 kr per bil och timme på SCM och 1250 kr för en timme på Racetown med en halvtimmas uppvärmning!
Efteråt så gäller det Bad å bastu på antingen Royal viking i eget relax rum för max 15 pers och gemensam pool och bubbel till en kostnad av 200 pix per person i 2 timmar, bar finnes. (ytterligare ett 12 manna rum finns att tillgå)
Eller Centralbadet med Gemensamma utrymmen (separerad dam och herr bastu) obegränsad tid 130 kr och även där finnes bar...
Sedan så ska det bli bankett på någon trevlig restaurang där man själv bestämmer vad man vill äta helt enkelt!
Sedan så kan man gå vidare ut i Stockholmsnatten eller ta sista tåget hem
NÄR undrar då ni!
Jo en Lördag straxt innan lön i Januari är en idé från min sida...
Då slipper vi Amatörernas afton och vi kan skrapa ihop de stålars till detta i tid till startskottet!
Vad tycks?
Jag vill gärna ha några snabba reflektioner på detta så slår jag ihop ett klart och färdigt paket...
Sen så får vi se om vi blir några deltagare!
De som har några helt egna idéer om vad vi ska göra istället får gärna starta en egen tråd om detta
Sen kommer det en lista så klart...
OBS endast en med de som vill vara med!
Last edited: