Det bästa med sporthoj.com

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda
Det bästa med sporthoj.com måste vara att få gnälla på grejer, tex bilder som har lagts upp förut. Det finns inget som ger så snabba svar som när nån har lagt ut nånting som redan har tagits upp på sporthoj. Man SKA ha en smisk på stjärten om man inte kollar igenom forumet innan man postar... :rolleyes:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag gillar den sjuka humorn som florerar överallt... Schysst gemenskap bland folk man aldrig träffat.... Å vips träffar man dom.... Forumet hjälper en med massa grejer.....

Nä, jag är fan beroende av sporthoj.com, det är det enda jobbiga...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
goodfella skrev:
Det bästa med sporthoj.com måste vara att få gnälla på grejer, tex bilder som har lagts upp förut. Det finns inget som ger så snabba svar som när nån har lagt ut nånting som redan har tagits upp på sporthoj. Man SKA ha en smisk på stjärten om man inte kollar igenom forumet innan man postar... :rolleyes:
Hehehe *ironimode on*

Av naturen så ska en riktig Svensk gnälla och racka ner på allt och alla, kritik är alltid = negativt i Sverige, Jantelagen rockar och visa aldrig att du är nöjd.

Roligast av allt är att läsa inlägg av dom som inte orkat läsa innehållet i en tråd, snacka om irr inlägg :D

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Alla ni som är här...är det bästa...

fejder, förtal och elaka gliringar... kan det bli bättre? :bow

OT: Hållundan... läste din signatur och filurar lite på om du pluggar till utvecklingsingenjör, och om du i så fall vet vem Maria Nyman är?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Det sämsta med sporthoj.com är att det var bättre förr, BC*.

Det bästa är att sporthoj.com har fått mig att ge upp gatåkandet och satsa på RR.

*Before Crash

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Re: Re: Det bästa med sporthoj.com

GSXR1100R skrev:
Hehehe *ironimode on*

Av naturen så ska en riktig Svensk gnälla och racka ner på allt och alla, kritik är alltid = negativt i Sverige, Jantelagen rockar och visa aldrig att du är nöjd.

Roligast av allt är att läsa inlägg av dom som inte orkat läsa innehållet i en tråd, snacka om irr inlägg :D

Funkar fint att gnälla fastän man e finländare. :tummenupp

Det trevligaste är att det är så pass många som har samma sjuka humor. Och att det inte finns så mycket av såna personer som bara snackar skit, alltså med skit menar jag såna som dyker upp å slänger ur sig ett flame-bait...bite...bejt.....öh?...är irriterande i största allmänhet, enbart för att provocera fram nåt, typ....eller så har jag bara lyckat missa det....

På nåt sätt så känns det som man börjar "känna" vissa personer här, skrämmande, ett tydligt tecken på att man borde stänga av datorn å gå ut mera.... :eek:

Om man gillar valfett, e man gay då? Hur ligger det till egentligen? :confused:

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Det sämsta med sporthoj.com är att det var bättre förr, BC*.

Det bästa är att sporthoj.com har fått mig att ge upp gatåkandet och satsa på RR.

*Before Crash

Håller med om att det försvann en hel del bra info med crashen. :gråta

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Lokke skrev:
Håller med om att det försvann en hel del bra info med crashen. :gråta

Och en hel del underbara trådar. Trådar som handlar om vilken färg depåstöd skall vara i för att inte vara gay kommer aldrig att dyka upp igen. :(

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Måste nog säga att det är att det finns en jävla massa trevligt folk här att åka med, har inte stött på en enda moralkaka eller grinkuk på dom turer jag varigt med?. :tummenupp

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Det bästa med sporthoj.com

UrbanTiger skrev:

BRA, jag blev lite orolig här ett tag..

Swedie: Klandrar inte dig, sånt kan hända när man har med datorer att göra, men det va synd i alla fall.

McB: Vi skulle kunna ha en debatt om valfett som kompensation om man har ett lila depåstöd? Hur är dom båda i förhållande till varandra? E valfett mera ogay än vad ett lila depåstöd är gay? E det dags att börja tänka på att kliva ur garderoben om man känner att man behöver en burk valfett för att känna sig manlig? Frågorna hopar sig..... :confused:

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hightuned skrev:
Måste nog säga att det är att det finns en jävla massa trevligt folk här att åka med, har inte stött på en enda moralkaka eller grinkuk på dom turer jag varigt med?. :tummenupp

Men då har du heller inte kört med mig! :crash

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...