Det finns gott om dårar!

Nyqvist

Kan själv!
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
vtr 1000
110 på 50 är väl inge ovanligt på onsdagsturerna heller, men riktig skyddsutrustning bör man ju ha.

Svarta Sara

Carpe Diem
Gick med
17 Nov 2007
Hoj
värsta sorten
Tycker att den här tråden verkar vara ett riktigt personangrepp,sen ska man väl kanske inte kasta sten när man sitter i glashus. :huvet Det är fler här på forumet som både kör för fort och skjutsar sina barn utan skyddskläder,skillnaden är väl att dom inte blir tagna av polis.

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Tycker att den här tråden verkar vara ett riktigt personangrepp,sen ska man väl kanske inte kasta sten när man sitter i glashus. :huvet Det är fler här på forumet som både kör för fort och skjutsar sina barn utan skyddskläder,skillnaden är väl att dom inte blir tagna av polis.

Synd att du inte kunde se att det var med ironi som jag skrev det. Men har man stått på hojtorget och "skrutit" om vad man varit gjort så får man stå sitt kast!
Tror faktiskt att våran vän kan försvara sig själv!

Svarta Sara

Carpe Diem
Gick med
17 Nov 2007
Hoj
värsta sorten
Synd att du inte kunde se att det var med ironi som jag skrev det. Men har man stått på hojtorget och "skrutit" om vad man varit gjort så får man stå sitt kast!
Tror faktiskt att våran vän kan försvara sig själv!

Så att om man gör ett misstag i Sporthojsgänget i Sundsvall så måste man vara beredd på att man måste försvara sej på öppna forumet??

Tur att man vet nu då att man ska tänka på vad man säger i vissa sällskap.Jag kan inte heller förstå att man skriver så här när man uppenbarligen vet vem personen är och sen kallar han för citat: vår vän.:confused: Och sen är det ju 5månader gammalt också.Jag har mycket åsikter om denna tråd för jag skulle inte vilja bli behandlad så här av mina hojkompisar ialla fall.

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Så att om man gör ett misstag i Sporthojsgänget i Sundsvall så måste man vara beredd på att man måste försvara sej på öppna forumet??

Tur att man vet nu då att man ska tänka på vad man säger i vissa sällskap.Jag kan inte heller förstå att man skriver så här när man uppenbarligen vet vem personen är och sen kallar han för citat: vår vän.:confused: Och sen är det ju 5månader gammalt också.Jag har mycket åsikter om denna tråd för jag skulle inte vilja bli behandlad så här av mina hojkompisar ialla fall.

Det är ju upp till var och en om man känner att man MÅSTE försvara sig.
Vet ej om du varit med oss och åkt eller stått med oss och snackat men det som sägs kan ibland vara rått men dock hjärtligt.:pannkyss Har man klotat eller gjort något annat knasigt som att köra in i hästfinkor så får man helt klart höra det ett tag. Men tar person det gäller det så kränkande så får man faktiskt hör av sig så tar jag bort tråden.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning