R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Jag har lyckats få TV4 skaraborg att göra ett reportage om mig, det sänds imorgon tisdag kl 18,10.
postar detta här för att visa att det inte är omöjligt att komma med i tv, inte för va cool eller så...
Jag knallade helt enkelt in på redaktionen och frågade om dom ville komma och filma när vi testkörde, eftersom vi själva skulle åka mest för att ta kort och filma så passade det bra.
Visst kom dom och filmade, hur kul som helst.
att sen se och höra sig själv svara på oförbereda frågor kan nog bli lite konstigt
Hur stort område tv4 skaraborg sänds i vet jag ej men men...
postar detta här för att visa att det inte är omöjligt att komma med i tv, inte för va cool eller så...
Jag knallade helt enkelt in på redaktionen och frågade om dom ville komma och filma när vi testkörde, eftersom vi själva skulle åka mest för att ta kort och filma så passade det bra.
Visst kom dom och filmade, hur kul som helst.
att sen se och höra sig själv svara på oförbereda frågor kan nog bli lite konstigt
Hur stort område tv4 skaraborg sänds i vet jag ej men men...