Det går att komma med i TV

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Jag har lyckats få TV4 skaraborg att göra ett reportage om mig, det sänds imorgon tisdag kl 18,10.
postar detta här för att visa att det inte är omöjligt att komma med i tv, inte för va cool eller så...
Jag knallade helt enkelt in på redaktionen och frågade om dom ville komma och filma när vi testkörde, eftersom vi själva skulle åka mest för att ta kort och filma så passade det bra.
Visst kom dom och filmade, hur kul som helst.
att sen se och höra sig själv svara på oförbereda frågor kan nog bli lite konstigt :eek:

Hur stort område tv4 skaraborg sänds i vet jag ej men men...

Kfc

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -99
Nån kan väl spela in de?? och slänga upp på nån server..

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
jag spelar ju in det själv men har ingen möjlighet att lägga ut det, inte på ett bra tag i all fall.
Det blir ombordkamera från 5 olika vinklar plus en del från sidan av banan, och lite annat.

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Snyggt jobbat!!

Någon skarabörgare med teknik och kunskap MÅSTE lägga upp det så vi får se inslaget, även vi utflyttade skarabörgare.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det ska tydligen gå att se inslaget från deras hemsida, har försök själv men det funkar inte, troligen för att jag är auktoriserad RealPlayer hatare och vägrar ha nått annat än Windowsmediaplayer installerat :fatta!
kolla på: http://www.tv4.se/skaraborg

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Jäkligt bra inslag Petter :tummenupp
Håller tummarna för att du ska få mera spons.

Speedy

Potatoesmc.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1000 -06, svart, snabb
Grattis Peter till fin gratisreklam, håller tummarna för dig! :tummenupp

Fredrik :bow

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
KJS skrev:
Det ska tydligen gå att se inslaget från deras hemsida, har försök själv men det funkar inte, troligen för att jag är auktoriserad RealPlayer hatare och vägrar ha nått annat än Windowsmediaplayer installerat :fatta!
kolla på: http://www.tv4.se/skaraborg

Blir så TRÖTT!

Efter att ha svarat på 800 frågor och kryssat i 300 rutor för att få Realplayer kan den inte visa inslaget eftersom vår server inte kopplar upp realpalyer mot internet pga brandväggen.

Finns det NÅGON möjlighet att se detta inslag med windows mediaspelaren?

www.hatarealplayer.nu

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Klart bra inslag, även om jag inte riktigt hörde allt som sas, kass datorhögtalare på jobbpecen, men en :tummenupp helt klart

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning