"Det här köpte jag idag!"-tråden

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Var lite kul att hitta den på DVD, ett bra tag sen jag såg o No country har jag hört mycket bra om så nu är det dags att se vad det är :tummenupp 5 liter vatten i kläderna fick jag på köpet också, helvetet va det regna på mig! Körde ikapp med blixtarna gjorde jag även...

32505013.jpg

Nu ska jag svansa omkring med nästan knäppt tröja och dricka något olämpligt hela kvällen...

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Var lite kul att hitta den på DVD, ett bra tag sen jag såg o No country har jag hört mycket bra om så nu är det dags att se vad det är :tummenupp 5 liter vatten i kläderna fick jag på köpet också, helvetet va det regna på mig! Körde ikapp med blixtarna gjorde jag även...

32505013.jpg

Nu ska jag svansa omkring med nästan knäppt tröja och dricka något olämpligt hela kvällen...

Två stycken ypperliga filmer.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
16719.jpg

Och två plåtar 0,8 mm att bygga ett avgasrör med, samt
2 borrhuven och sliphuvun till att porta med,

fick cylinderkitet för 900 o de ser som nytt ut,

ska bruksmoppen lagas så ska den förbättras

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Provat Captain Morgan Private Stock? Såg god att du inte kan sluta dricka av den! :)

Hehe låter farligt det, är ju inte så stor i spriten men alltid trevligt med goda sorter när det väl är dags. Spiced Gold är fin också men jag blir rund om fötterna lite väl lätt så Black Label passar mig bra att smutta på eller till grogg :)

Idag snubbla jag över en drake, halvmörkt väder var det också...

"Jag tror INTE att du vågar"
32516130.jpg

PatrickR6

Blå Vit !
Gick med
22 Sep 2008
Hoj
CB1000R
Dax för nya till gixxern :
Titax_Lever_Black_Red_Pair_Insert_EB.jpg

Och en ny hjälm till sambon :
3358_image.jpg

Plants vs zombies till Iphonen för en mysig biltur hem vart det också =)

Last edited:

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Litet beg slipon hämtat igår :) monterat körde en sväng o montera kvikt ut decibel killern där det står instansat note for road use, hehe :D

Bifogat

• P1060408.jpg
    P1060408.jpg
    247.5 KB · Visningar: 58
  • P1060409.jpg
    P1060409.jpg
    239.8 KB · Visningar: 65
  • P1060410.jpg
    P1060410.jpg
    238.1 KB · Visningar: 63
  • P1060411.jpg
    P1060411.jpg
    232 KB · Visningar: 68
Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag funderar på att köpa mig en billig kinespadda att ha i bilen som GPS/Mediaspelare/annat.

En kinesplatta får man ju för under tusingen och ska man bara köra GPS och Spotify / musik till bilstereon behöver man inte dualcore processor.

En billig GPS kostar ju lika mycket och kan mindre.

Fan, en idé till plotter om man ser till att montera den lite oblött

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
32526234.jpg

MC-handduk! :tummenupp
32526235.jpg

Gomorra har jag sett någon gång förut men den är ju... intressant. Edge of darkness hade fått ganska bra recensioner så den kanske är bra.

Handduken var jag bara tvungen att prova (men inte gjort det ännu) tar väldigt lite plats och materialet påminner något om sämskskinn :tummenupp Om den visar sig vara en hit ska jag skaffa den större, 75x120, som var slut i blått. Skogsmullefärgerna och grisrosa som skulle efterlikna orange tror jag gick inte hem.

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Handduken var jag bara tvungen att prova (men inte gjort det ännu) tar väldigt lite plats och materialet påminner något om sämskskinn :tummenupp Om den visar sig vara en hit ska jag skaffa den större, 75x120, som var slut i blått. Skogsmullefärgerna och grisrosa som skulle efterlikna orange tror jag gick inte hem.

Såna där handdukar är rätt smidiga. Funkar helt godkänt att torka sig på, torkar kvickare än en höna skiter och är jävligt små när man packar ihop dom. Mycket bra när man inte har hur mycket plats som helst att packa på! :tummenupp

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Såna där handdukar är rätt smidiga. Funkar helt godkänt att torka sig på, torkar kvickare än en höna skiter och är jävligt små när man packar ihop dom. Mycket bra när man inte har hur mycket plats som helst att packa på! :tummenupp

Kool, ska skjutsa polaren från serviceverkstan imorrn o sen blir det nog bada så då får jag äntligen prova. Jo det står ju faast drajjing på kartongen, verkar ju hur bra som helst om det fungerar också :tummenupp

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin