Jag har nyligen investerat i en liten skåpbil, närmare bestämt en lagom sliten peugeot expert som faktiskt blev riktigt fin efter lite puts och kärlek. Dock är ljudet i hytten väldans tråkigt. Det sitter någon slags eftermarknadsspelare i och en 6,5" 2-vägs GAS-högtalare i var dörr. Jag har inte så höga krav och kan inget om ljudbygge. Jag vill bara för en billig peng få ett trevlig ljud. Det är inte meningen att det ska dåna och väsnas utanför bilen utan det ska vara gött att lyssna på när jag sitter själv i bilen på vägen till och från jobbet.
Som sagt, det ska vara billigt men ändå helt ok liksom. Nu skulle jag önska lite tips och råd om vad jag ska köpa. Jag tänker att högtalarna i dörrarna kan vara kvar och att jag kanske kan komplettera med en baslåda med inbyggd förstäkare. Typ den här, eller den här.
Vidare vill jag ha bluetooth till stereon och funderar då på den här, fast jag skulle gärna ha blått ljus.
Och så slutligen ett par sådana här på hatthyllan vid taket?
Som sagt, jag kan absolut inget om sånt här så rätta mig gärna om jag har fel. Vill helst inte lägga mer än 2k.
Tack på förhand.
Som sagt, det ska vara billigt men ändå helt ok liksom. Nu skulle jag önska lite tips och råd om vad jag ska köpa. Jag tänker att högtalarna i dörrarna kan vara kvar och att jag kanske kan komplettera med en baslåda med inbyggd förstäkare. Typ den här, eller den här.
Vidare vill jag ha bluetooth till stereon och funderar då på den här, fast jag skulle gärna ha blått ljus.
Och så slutligen ett par sådana här på hatthyllan vid taket?
Som sagt, jag kan absolut inget om sånt här så rätta mig gärna om jag har fel. Vill helst inte lägga mer än 2k.
Tack på förhand.