Det mest hatade jobbet

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Proktolog tror jag är ett riktigt skitläkaryrke.
Ändå skönt att de finns om man behöver en.

Överlag är det konstigt att folk blir tex gynekolog när det finns så mycket annat.

Men som sagt, toppen att många ställer upp och inte jobbar med totalt meningslöst skit inom privat sektor.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
President i USA? 🤔

Oavsett vem som väljs kommer ca 50% av USA's befolkning att formligen avsky den nya presidenten.
Blir inte så lätt att laga det landet...:3freak

Surtees

GGG grinig gammal gubbe
Gick med
17 Jun 2018
Hoj
BMW R1200GS 2017 BMW R1200S
Både och, riktig HR är bra, inflyttad Stockholmstjej som vill jobba med employer branding och diversity, kanske blir mer av en ALU-insats mot glesbygd.
Jo, det finns både och - det kan jag hålla med om. Men vårt HR blev lekplats för nyexade tonåringar (känslan man fick) som hade nollkoll och bara blev 1732195381685.png

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jo, det finns både och - det kan jag hålla med om. Men vårt HR blev lekplats för nyexade tonåringar (känslan man fick) som hade nollkoll och bara blev View attachment 506732
Japp, också sett.

Minns en av mina tidiga chefer som sade att HR är sådana som vill ha åsikter om allt men tar ansvar för inget.

När han sedan skulle befordra mig till chef så satte HR sig på tvären då jag ansågs vara för ung så de köpte hon hel dags psykologisk utvärdering, riktig pajasdag för övrigt, men "tyvärr" så fick jag bra resultat så jag fick jobbet, och HR kvinnan fick kort därpå sparken av chefen som hade problem med HRs eviga åsikter. 🥹

Surtees

GGG grinig gammal gubbe
Gick med
17 Jun 2018
Hoj
BMW R1200GS 2017 BMW R1200S
Japp, också sett.

Minns en av mina tidiga chefer som sade att HR är sådana som vill ha åsikter om allt men tar ansvar för inget.

När han sedan skulle befordra mig till chef så satte HR sig på tvären då jag ansågs vara för ung så de köpte hon hel dags psykologisk utvärdering, riktig pajasdag för övrigt, men "tyvärr" så fick jag bra resultat så jag fick jobbet, och HR kvinnan fick kort därpå sparken av chefen som hade problem med HRs eviga åsikter. 🥹
Svinhugg går igen!!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
IT/Systemsupporten börjar bli bra nära nu.
De åstadkommer bannemig inte mycket dom dära...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år