HanneZ skrev:2111776Fiat Uno -87
Tänk att det är min drömbil också! Eller en Dodge Challanger från samma årtal.Sport-MC skrev:2111772Min är "Dodge charger 67-69"
morlock skrev:2111795Ford GT40
Sån har jag kört ..rå, men inte så mkt mer. Köp en merca å åk bekvämare samt bättre prestanda, å året omMöller_82 skrev:2111920Dodge Viper GTS
8 liter brutal V10 power!!!!!
Mvh
Möller
Intresseklubben skriver säkert en roman nu...men jag har fått åka med i en sån hade dock ont i analfliken i två månader, stötigare å obekvämare bil får man ju leta eftermorlock skrev:2111795Ford GT40
IronMike skrev:2111923Sån har jag kört ..rå, men inte så mkt mer. Köp en merca å åk bekvämare samt bättre prestanda, å året om
GTS'en är trevlig, om man ska åka från en förort till brostugan via stan å tillbaks, typ.. Ska man åka 50 mil, eller neråt kontinenten, eller plöjja 300 mil på autobahn över en dag så bör man ta smärtstillande i förebyggande syfteMöller_82 skrev:2111950Har också kört en sån, och en RT/10, var insnöad på en RT/10 innan jag körde GTSen men GTS ä ju så mycket bättre. Har iofs knappt kört mycket mer merca än 19 2.3 16V och min egen 300 -88 så det är ju inte direkt gämförbart.
O vem har sagt nått om året runt bil??? Jag är sån som vill ha en sommar och en bruksbil...minst två bilar mao
Mvh
Möller
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024