Din Mc sthlm

ChrilleRR

Medlem
Gick med
2 Mar 2008
Hoj
Ducati Monster SP -23
Ska bänka/dynojeta hojen med nytt system hos din mc sthlm tänkte höra om de finns fler som bänkat där samt är nöjda? :)

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Lelle på verkstan är på en skön snubbe och verkar ha koll på vad han gör. Jag har alltid varit nöjd med mina hojar. Alternativet är ju ava.........

ChrilleRR

Medlem
Gick med
2 Mar 2008
Hoj
Ducati Monster SP -23
Vill du ha en korrekt justering av din mc så ska du INTE vända dig till DIN MC då det då endast blir halvdant gjort utan du skall självklart vända dig till HONDA CITY i Upplandsväsby och Peter Andersson som är överlägset den bäste på detta i Stockholm!! :tummenupp

Hehe två olika uppfattningar! Korrekt justering? Slarvar dom med andra ord? Egna erfarenheter? Man vill ju att de gör hojen till en monster :yoparty

mvh Chrille

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag bänka hojen där och är nöjd.

I å försig vart jag påkörd dagen efter så de kändes lite onödigt så här i efterhand men men man kan inte veta allt :D

ChrilleRR

Medlem
Gick med
2 Mar 2008
Hoj
Ducati Monster SP -23
Egna erfarenheter - tyvärr!! :pannkyss

Okey tack för tipset Fürstenhoff! jag ska kolla vidare! är de Peter Andersson som gör alla bänkningar hos Honda city? Ska ta och ringa dem se vad de tar :tummenupp

Annars skall man väl inte svara på det sätt jag gjort, eller?? :va

:pannkyss

Näe men man vet aldrig men samtidigt så kan de va så att folk inte gillar dinmc och istället tipsar om en annan bara för att :D

Annars skall man väl inte svara på det sätt jag gjort, eller?? :va

:pannkyss

Senaste verkstan jag var på hade de i en billigare olja... fast jag betala för den dyra.. plus att de missa några andra punkter.. så jag har blivit lite skeptisk. Jag tog dem på bar gärning så de åtgärdade felet.. Idioter! fuskjobb.. så nu servar jag inte där nå mer

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Lelle på verkstan är på en skön snubbe och verkar ha koll på vad han gör. Jag har alltid varit nöjd med mina hojar. Alternativet är ju ava.........

Är det?

Jag kan komma på säkert fem-tio andra alternativ i närområdet 5 mil.

Jag bänka hojen där och är nöjd.

I å försig vart jag påkörd dagen efter så de kändes lite onödigt så här i efterhand men men man kan inte veta allt :D

Å varför bänkade du inte hos mig? :mad:

:)

Last edited:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Vi har bänkat och justerat 3 hojar där och med mycket bra resultat samt bemötande :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Lelle är sjukt noggrann, ger sig liksom inte förrän det är perfekt. :tummenupp för DinMCs verkstad så klart! Jag är klart mer än nöjd, med tanke på den tid han lade ner på min hoj för att finjustera det där lilla sista. :)

Se'n kanske det finns avvikande uppfattning om vad perfekt är, vad vet jag. :va

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...