Dioder!

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Jag vill veta var man hittar lysstarka dioder för ett bra pris. Finns det på tex Classe eller?

Hur vet man om en diod är en högpresterande diod eller om den är en gammal vanlig diod...?

Funderar på att köpa ett diodextrabromsljus från biltema och modda det, men det kostar ju ändå 150:-....

Jag vill ha såna där dioder som är transparenta men lyser med rött sken... Dom lyser ju så jävla grymt bra, då behöver man ju inte använda 35 stycken som man behöver med traditionella lysdioder....

Tacksam för intressanta svar!

/Zana

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ring och prata med nån tekniker på elfa i solna, de vet garanterat. De har hjälpt mig med diodbyggen förr....
Om du vill ha vanliga röda så kan du få köpa billigt av mig, har ca 1000stycken ligger hemma i en påse, nya i december. Kan ta reda på specen om du vill.....

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Kliv in på Elfa, det gjorde jag. Där får du snacka med folk som kan produkterna och du får se hur starkt de olika lysdioderna lyser.

Linuxs

Lat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Hör av dig till mig så ska vi nog kunna ordna något! Vill inte lägga ut jobb-mailadressen öppet så skicka ett mess. Jobbar på ELFA i solna...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Linuxs skrev:
Hör av dig till mig så ska vi nog kunna ordna något! Vill inte lägga ut jobb-mailadressen öppet så skicka ett mess. Jobbar på ELFA i solna...

Är det kanske dig man pratar md när man vill ha hjälp med tekniska lösningar? Brukar telefonterrorisera er ibland :D

Linuxs

Lat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Antagligen inte mig (som tur är :) ) Jag står i butiken och telefonsamtalen går till huvudkontoret. Däremot har massa andra "terroriserat" mig med diverse diodlysen så jag börjar bli van. Jag får ju dessutom lön ;-)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Linuxs skrev:
Antagligen inte mig (som tur är :) ) Jag står i butiken och telefonsamtalen går till huvudkontoret. Däremot har massa andra "terroriserat" mig med diverse diodlysen så jag börjar bli van. Jag får ju dessutom lön ;-)

Aha, då kanske man har träffat på dig ändå då.... Jag ska inte tjata nåt om diodbaklysen iaf :D

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...