Det var det dummaste jag hört.....som om man skulle märka ngn skillnad....är du SÅ jävla vinteruttråkad att du måste starta en tråd om detta...verkligen?
Det var det dummaste jag hört.....som om man skulle märka ngn skillnad....är du SÅ jävla vinteruttråkad att du måste starta en tråd om detta...verkligen?
På förra jobbet försvann kaffekopparna snabbare än man han säga flaska men ingen snor en odiskad kopp så även om man diskade var man rent tvungen att diska den slarvigt.
Sen har jag ju en kaffekopp i bilen som brukar bli diskad nån gång under semestern, och om den blir riktigt dålig kanske en gång på vintern också. Och ännu har ingen snott bilen av mig!
Sköljer av den ett par ggr om året varesig det behövs eller inte.
Lite knasig omröstningsräkning...just nu har 125% röstat.
Han som programmerade kanske skulle räkna alla ifyllda boxar vid flerval och inte antal personer som röstat.
Då skulle nog %'en stämma lite bättre.
View attachment 374309
Fast procentsatsen stämmer ju och sen visar den hur många röster vardera post fått. Att det finns fler röster än röstare är ju inget konstigt när man får rösta på flera alternativ.
Nä.
Totalt antal ifyllda boxar = 30.
Då borde procentsatserna vara 10, 60 och 30 = 100%
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari