Dispyten vid parkeringsplatsen i Landskrona

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Du får det att låta som om det är en bonnläpp som gjort detta.

Nä, inte alls. Snarast ett typiskt fall från hooden.

Jag skulle nog hellre satsa mina pengar på att det är en släkting till våra kära Mc-tjuvar, Apa1 och 2. "Hedern" i nämnda brott styrker även min teori.

Hårfärgen var ju uppe i de första tidningsartiklarna men sedan tonats ned, så de nationalistiska bloggarna har ju tyvärr satt alla segel de har sedan flera dagar tillbaks.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Känns som att det är en pundare som har varit i farten, hög som ett hus som snart inser vad han har gjort och kommer krypandes.
Slutar väl med 2-årigt fängelsestraff för dråp under påverkan av droger varpå han ej kan anses vara vid sina sinnens fulla bruk när brottet begicks.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Nä, inte alls. Snarast ett typiskt fall från hooden..

Ok, har fått för mig att Zatzynissar är såna där bonniga epakillar med kepa och grejer. Harmlösa.

Hårfärgen var ju uppe i de första tidningsartiklarna men sedan tonats ned, så de nationalistiska bloggarna har ju tyvärr satt alla segel de har sedan flera dagar tillbaks

..

Det visste jag faktiskt inte. Har bara hört om den här händelsen på radion. Men då hade jag rätt då.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Känns som att det är en pundare som har varit i farten, hög som ett hus som snart inser vad han har gjort och kommer krypandes.
Slutar väl med 2-årigt fängelsestraff för dråp under påverkan av droger varpå han ej kan anses vara vid sina sinnens fulla bruk när brottet begicks.

Ja, mer än så kommer ju knappast hennes liv värderas till. Varför samlar folk aldrig ihop pengar för att mula såna här jävlar? Det behövs inga miljonsummor för att få nån dödad..

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ja, mer än så kommer ju knappast hennes liv värderas till. Varför samlar folk aldrig ihop pengar för att mula såna här jävlar? Det behövs inga miljonsummor för att få nån dödad..

Precis, de har ju samlat ihop 40 000:- i tipspengar. Jag skulle lätt bidra med en slant om det gick till att avrätta människan, jag har alltid varit för dödsstraff och jag blir ju inte mindre positiv till det nu direkt.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Aftonblaskan
Efter misshandeln inleddes en förundersökning om grov misshandel. Men när kvinnan dog ändrades den.

Nu utreder vi vållande till annans död.

Kan mannen misstänkas för dråp också?

Det är osannolikt eftersom man då måste styrka att han dödat henne uppsåtligen. Jag tror inte att gärningsmannen tagit med i beräkningen att kvinnan skulle avlida.

Borde väl gå under likgiltighet inför om hon dör eller inte? :va

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det visste jag faktiskt inte. Har bara hört om den här händelsen på radion. Men då hade jag rätt då.

Jä rajt, som om du inte frossat i www.politisktinkorrekt.info som säkerligen har spaltmeter om denna berikning som huvudnyhet? :hihi

Jaja, det är ju så här folk vill ha det - vad gnäller de om? :confused: Inga straff, fri import, nya moderna häftiga värderingar, inga normer, bespottad kyrka, kriminella politiker, inga poliser - go figure liksom.

jetson

Guest
Så fort det inte finns något signalement med mer än "20-30 år" så vet man vad det handlar om va?

Locket på

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Var väl en historia där en pundare gav sig på en annan bilist eller om han försökte våldta. Killen försökte få stopp på honom men det gick inte, till slut så gick han och hämtade domkraften i bilen och slog ner honom. Han sitter i fängelse nu.

Den rätta historien är väl att en kille fick ett samtal om att hans nemesis synts vid en väg, när killen kommer dit så stryper han en stackars tant (efterkonstruktion?), slår ner "pundarn" och när killen ligger på backen så spräcker han skallbenet på han med en domkraft.

Freda sig funkar självförsvarslagarna, men inte att straffa personer.

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Den rätta historien är väl att en kille fick ett samtal om att hans nemesis synts vid en väg, när killen kommer dit så stryper han en stackars tant (efterkonstruktion?), slår ner "pundarn" och när killen ligger på backen så spräcker han skallbenet på han med en domkraft.

Freda sig funkar självförsvarslagarna, men inte att straffa personer.

Källa tack.

Våra domstolar och nämdemän har tyvärr en bild av verkligheten som närmast motsvarar pilsnerfilmer. -"Du skulle sagt åt honom att sluta, inte slagit honom". För er utan erfarenhet kan jag meddela att en person hög på amfetamin, roppar eller annat trevligt kan du bryta armarna på utan att han lägger av. Vad är då rimligt våld om man försöker skydda tredje person?

Sedan har Markus en poäng. Sossarna har under många år drivit fram det nya Sverige. Nu börjar vi se konsekvenserna, jag hoppas folk hinner inse detta innan vansinnet fortsätter.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Sedan har Markus en poäng. Sossarna har under många år drivit fram det nya Sverige. Nu börjar vi se konsekvenserna, jag hoppas folk hinner inse detta innan vansinnet fortsätter.

Apapap, tänk dig för innan du uttalar dig nästa gång. Antingen så är du MED sossarna, eller så är du Sverigedemokrat. Så är det :mattias

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Källa tack.

Jo så är det för den sittande regeringen som snart avslutar sin ganska långa mandatperiod har inte haft en möjlighet att ändra nått då:va!

Driv inte detta till en politisk fråga snälla...

Grabben är ett avskum och inget annat:gnissla

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Fan va störd du är Mackan! :D

Jo så är det för den sittande regeringen som snart avslutar sin ganska långa mandatperiod har inte haft en möjlighet att ändra nått då:va!

Ska de lyckas rädda Landskrona på ett par år efter att sossarna har pissat på svenskarna i snart ett sekel? Vad skulle dem ha gjort menar du? Läger? Pratat dem till rätta? You tell me. :va

Last edited:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Fan va störd du är Mackan! :D

Ska de lyckas rädda Landskrona på ett par år efter att sossarna har pissat på svenskarna i snart ett sekel? Vad skulle dem ha gjort menar du? Läger? Pratat dem till rätta? You tell me. :va

Som sagt ett avskum:gnissla:huvet oavsett vilka som styr eller styrt.
Men som vanligt skall det dras in partipolitik i det mesta som skrivs här.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Som sagt ett avskum:gnissla:huvet oavsett vilka som styr eller styrt.
Men som vanligt skall det dras in partipolitik i det mesta som skrivs här.

Att politik dras in här kan ju bero på att Landskrona är rätt speciellt. Har för mig att det var runt 25% som röstade SD där. Det är ett tecken på att de som styrt tidigare har gjort bort sig BIG TIME. Sossarna måste ställas till svars för vad de har gjort med det här landet, så frågar du mig är det helt rätt att dra in politik i det här.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år