Jag är mer upprörd över flatheten att de låter dig vara ute i frihet. Du har ju i tråden om Paolo Roberto själv hävdat att du ibland slår som en ren överlevnadsinstinkt. Detta betyder ju att du inte har kontroll över dina handlingar och därför är farlig och kan slå ner osyldiga precis som han i Landskrona...
Jag bortser iofs från att om man blir nerslagen av dig så har man förtjänat det och är definitionsmässigt skyldig eftersom du ju inte gör fel. Ditt våld är ju berättigat!
Du tror att en överlevnadsinstinkt poppar upp i huvudet för att ett nästan 80-årigt par ber en flytta på sig? Var har du bott de senaste 45 åren? Har du varit med om någonting
utanför föreläsningssalar och skrynklingskliniker?
Du jämför vad vi diskuterade då med detta? Okej, då ska vi se.
1. Paolo Roberto får ett gäng njurslag av två-tre killar och sedan att strypningsförsök. Slutar med att han utdelar en örfil. Något man kan förstå. Det är väl i princip så jag skriver i Paolotråden, om ens det.
2. Ett handikappat(?) pensionärspar närmare 80 år ber 23-årig tuffingkille flytta på sig. Mannen blir grovt misshandlad, kvinnan misshandlad till döds.
Hur i hela friden kom du på att dra upp överlevnadsinstinkt i denna tråden?
Om du inte har nåt relevant att komma med tycker jag du ska tiga, veta hut och faktiskt visa lite respekt till den mördade kvinnans anhöriga.