En hord. Lynchning. Här måste jag missat något väsentligt. Är det flera häktade i detta mål?
Det borde vara fler häktade, då de attackerat polis, åklagare och media igår. Det är en del av samma kulturyttring, attacken på företrädarna för samhället är bara en förlängning av människoföraktet i att döda pensionärer som vill åt handikapprutan.
Varför skulle jag försöka bortförklara lynchningar?. Jag är emot lynchningar, vare sig offret är 78-årig arisk kvinna, arab eller neger.
You tell me, det är inte jag som gör det.
Jag har ingen del i myndigheters asylbeslut men det är trevligt att du undivker frågan att du helt och hållet missat info på din favvosida om att han tidigare varit ostraffad, vilket dina inlägg riktade mot mig här handlar om.
Men visst, vill du släppa det där och diskutera annat så kör på! 1 - 0
Jag tror du rört ihop saker och ting, jag har inte resonerat kring att det är vare sig intressant eller ointressant huruvida han är straffad tidigare - eftersom det inte är det.
Jag har inget att släppa för jag har inte diskuterat samma sak som dig bevisligen.
Om du har rösträtt har du del i myndigheters beslut, vi är inte i ditt favvoland nu serru.
Jag såg Markus bil häromdagen...
En ganska beskrivande bild faktiskt!
Det är ändock enskild händelse av enskild individ.
Skitprat, det är en kulturyttring. Du har bara inte velat acceptera det än eftersom du sannolikt försvarat korthuset fram tills nyligen alt fortf.
Om du inte har nåt relevant att komma med tycker jag du ska tiga, veta hut och faktiskt visa lite respekt till den mördade kvinnans anhöriga.
Nu skulle en gammal avatar jag minns från bortglömd person på forumet passa bra.
Last edited: