blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
undrar vilka däck som är bäst för hård gatkörning/banåka 2006.. priset är ointressant.. tror jag
Metzeler Racetecsandstream skrev:Jag svarar Pirelli SuperCorsa
vad är priset på dom?? hur håller sig rennsport igentligen?sandstream skrev:Jag svarar Pirelli SuperCorsa
Samma va?Neutral skrev:Metzeler Racetec
1.727,37 hos Mynetmoto.com för 190/55-17 och lite mindre för framdäcket.blom skrev:vad är priset på dom??
Comi använder Däckstället i Loo bruttoprislista.blom skrev:...hur uppdaterad är den här sidan tex...
tyckte det såg ut som samma som jag la ut..FZ1 skrev:Comi använder Däckstället i Loo bruttoprislista.
Varför inte prova PowerRace?
Ska det vara ja men Metzeler har lite mindre mönster på sidorna vilket ger mer gummi i backen.sandstream skrev:Samma va?
Du kan beställa Metzeler och Pirelli här: http://www.raceshop.se/blom skrev:tyckte det såg ut som samma som jag la ut..
ser tex inte att Sportec M-3 finns med... viktiga saker nu.. ska handla dom i morgon
Precis det han skrev. Comi har "kopierat" den där sidan.blom skrev:tyckte det såg ut som samma som jag la ut..
missade det.. förmodligen så är väl inget av däcken skit .. kanske skulle hålla sig till rennsport i vanlig ordningGustav O skrev:Precis det han skrev. Comi har "kopierat" den där sidan.
Tja, de lär vara hala i blött. Inget jag vet eller egentligen bryr mig om men det är ivf vad jag hört. Vad jag däremot vet är att de inte passar vissa cyklar, min t ex. De fick cykeln att "åla" sig vid gaspådrag ut ur kurvor. Typ som ett långsamt vobbel. Det slutade inte förrän jag slog av på gasen. Vill minnas att R1-förare heller inte gillar dem riktigt (äldre R1 ivf).Dr.Bike skrev:Hur står sig Dunlop 208 GP i denna jämförelse? (det kommer min maskin rula på)
De duger!blom skrev:missade det.. förmodligen så är väl inget av däcken skit .. kanske skulle hålla sig till rennsport i vanlig ordning
Tycker de ser ut att ha ungefär lika lite mönster på sidorna.Neutral skrev:Ska det vara ja men Metzeler har lite mindre mönster på sidorna vilket ger mer gummi i backen.
Ser konstigt ut på bilden men i verkligheten är skårorna på Metzeler smalare.sandstream skrev:Tycker de ser ut att ha ungefär lika lite mönster på sidorna.
Tja Blom, köp michelin slicks så kan du låna min däcksskärare.blom skrev:undrar vilka däck som är bäst för hård gatkörning/banåka 2006.. priset är ointressant.. tror jag
Neutral skrev:Ser konstigt ut på bilden men i verkligheten är skårorna på Metzeler smalare.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|