Dom kallas rasister?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Satt just och plågade mig igenom Lena Sundströms dokumentär "Dom kallas rasister" på 4:an.

Jösses vilket dravel. Jösses vilken politiskt korrekt smörja.

Vad gjorde hon ute på den skånska landsbygden och letade efter invandringsrelaterade problem? Halva dokumentären var ju skånsk åker och matlagning hemma hos nån halvt hjärndöd random skånsk låginkomsttagare?

Vad tyckte ni?

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Jag avskyr Lena Sundström. Hela hennes uppenbarelse gör att det kryper i mig.

Jag skrev tidigare att Helle Klein är numero 1 spyobjekt, men det var enkom för att jag lyckats isolera mig ifrån Lena sedan hennes patetiska närvaro i Uppdrag Granskning gjorde att jag slog ketTingen i dumburkCen.

Finns det någon som (fortfarande) är lika vidrigt lill-gammal och kåt på sin egen intonation som hon? Jag kan verkligen se henne och den stackars krake som hon förtofflat, sitta i vardagsrumssoffan med filtar, te och möööööörk eko choklad, tittandes på hennes alster och turas om att kväsa ur sig superlativer om hennes fantastiska prestationer. :zpy

Edit: FYFAN

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Den "stackars krake som hon förtofflat" lär knappast spegla sig i hennes "glans", tvärtom minglar hon friskt runt Sveriges kanske bästa band, såg henne själv på Cirkus, mallig som fan. att man hatar henne enda sedan hon var krönikör på Metro är självklart.

Programmet var väl bättre än förväntat, några halvgalningar men inget anmärkningsvärt. Själv gillade jag han som lagade mat med henne skarpt, han röstar på SD för att lyfta frågan till agendan och brydde sig egentligen föga om själva partiet. Ett klokt förhållningssätt, påläst var han också trots att de gjorde sitt yttersta för att dölja det.

Om mindre än en månad sitter de i Riksdagen, får se vad vänstern och deras lakejer hittar på då. Tystnad, "avslöjanden" eller acceptans? Jag tror faktiskt på gradvis acceptans.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Den "stackars krake som hon förtofflat" lär knappast spegla sig i hennes "glans", tvärtom minglar hon friskt runt Sveriges kanske bästa band, såg henne själv på Cirkus, mallig som fan. att man hatar henne enda sedan hon var krönikör på Metro är självklart.

Programmet var väl bättre än förväntat, några halvgalningar men inget anmärkningsvärt. Själv gillade jag han som lagade mat med henne skarpt, han röstar på SD för att lyfta frågan till agendan och brydde sig egentligen föga om själva partiet. Ett klokt förhållningssätt, påläst var han också trots att de gjorde sitt yttersta för att dölja det.

Om mindre än en månad sitter de i Riksdagen, får se vad vänstern och deras lakejer hittar på då. Tystnad, "avslöjanden" eller acceptans? Jag tror faktiskt på gradvis acceptans.

Jag är inte orolig för dig Markus, eller ens de flesta hyfsat intellektuella svenskar som har vett nog att se igenom PK-dravlet, däremot är jag orolig för den stora dumma skaran, Kreti & Pleti, Birger och Inez i Fagersta som ser på Lotta på Liseberg och Rapport, för Botvid som endast läser tidningsupplagan av Aftonbladet "för det har jag gjort i 30 år", för Kåre Olsson förman på Volvo i Köping som röstar Socialdemokratiskt "för det gjorde både farsgubben och hans farsa" trots att han aldrig har läst ett partiprogram i hela sitt liv.

Jag tycker synd om de här människorna. De har rätt att få veta att de är så totalt förda bakom ljuset när det gäller vad som egentligen händer i det här landet.
Och nej Lena, det hittar man inte på en skånsk åker. Men prova gärna i Hovsjö som du nämnde att du bott i när du kom till Sverige, men som du av nån anledning valde att inte besöka i din så kallade "dokumentär"...

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Jag avskyr Lena Sundström. Hela hennes uppenbarelse gör att det kryper i mig

Jag tycker hon är rätt snygg faktiskt :) Synd bara att hon måste öppna truten hela tiden och vädra sina korkade tankar. Såg inte dokumentären dock.

Last edited:

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Rätt skapligt vinklat program. PK tv 4 och den värsta av dom värsta Lena Sundström.

Gör som vanligt folk, lyssna på svenska folket så får man en tydlig bild av vad folk egentligen tycker.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Trodde att de äntligen skulle bemöta SD på ett korrekt sätt och dra fram riktiga bevis som bekräftar eller demeterar deras påståenden men så blev ju icke fallet.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år