Dom tog honom!!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
De lär ha förhört han tjej. Men nu är det mycket spekulationer....

Last edited:

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Man får hoppas att Expressen inte hoaxar som vanligt...

RRickard

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
Dom sa på en extra insatt nyhet på P3 att han va anhållen....... i sin FRÅNVARO :(

Hoppas dom får tag i han!!

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Jag har en känsla av att hela mordet planerades så att det skulle se oplanerat ut. Om personen på bilden verkligen är mördaren så säger det ändå ingenting. Det kan hända att han hade plastikmask på sig, skottsäker väst under tröjan, peruk osv. och i själva verkar var professionellt tränad för liknande situationer. Ok, kanske lite väl konspiratoriskt tänkt, men det är inte helt orimligt. Med rätt kontakter och tillräckligt mycket pengar borde det inte vara omöjligt att få tag på torpeder som kan fixa det mesta.

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Har dom inte tagit honom än så gör dom det snart.

Då slipper man kanske få höra saker som: Ta av dig kepsen och tröjan!

Så sa kärringen på bussen till mig igår morse. Jag var tydligen läskigt lik den efterlysta killen :eek:

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Nån mer än jag som reagerade på detta?

"Åklagarna Agneta Blidberg och Krister Petersson fattade under gårdagen nödvändiga beslut avseende den aktuelle mannen."

Lite "kul" sammanträffande....

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
berggren_martin skrev:
Jag har en känsla av att hela mordet planerades så att det skulle se oplanerat ut. Om personen på bilden verkligen är mördaren så säger det ändå ingenting. Det kan hända att han hade plastikmask på sig, skottsäker väst under tröjan, peruk osv. och i själva verkar var professionellt tränad för liknande situationer. Ok, kanske lite väl konspiratoriskt tänkt, men det är inte helt orimligt. Med rätt kontakter och tillräckligt mycket pengar borde det inte vara omöjligt att få tag på torpeder som kan fixa det mesta.

Nej, nu tror jag du tar i lite mycket! Vem skulle tjäna på hennes död? Om någon frågat innan valet hade jag i så fall trott att det var ja-sidan, men nu i efterhand borde det nog varit nej-sidan. Dessutom var hon inte skärskilt stridbar utan mer en som alla tyckte om, liiite annorlunda mot Palme

Det kan ju varit grönagubbar som byggt en mördarrobot också :crash

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Out_Spinner skrev:
Har dom inte tagit honom än så gör dom det snart.

Då slipper man kanske få höra saker som: Ta av dig kepsen och tröjan!

Så sa kärringen på bussen till mig igår morse. Jag var tydligen läskigt lik den efterlysta killen :eek:

Har en polare som är ruskigt lik honom också, så när jag började kalla honom för "killer" så fattade han ingenting. Sedan så visade jag bilderna. Oh fan, sa han, var det därför som pikén krypkörde förbi mig och tokstirrade när jag gick till gymmet iklädd grå munkjacka ock keps!

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Det som är mest spännande i det hela är att det sker ett liknande dåd mitt inne på NK och han kommer undan? Väktare? Civilbefolkning? okay, han hade kniv till att börja med, men sedan då?

Blev alla för paralyserade och rädda, eller brydde sig ingen?

Fantastiskt är det iallafall...

Men nu har politikerna drabbats själva så kanske de skjuter till medel för att ordna till saker och ting...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...