Don´t mess with me! :P

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
Igår när jag var ute och röjde snö med maskinen hände det en jäkligt kul grej som gav mig ett litet flash back från när man var 10 - 12år..

Skulle ploga ren en parkering när jag märker att nånting vitt swishar förbi i ögonvrån men tänkte inte mer på det. Trodde man börja bli trött i mössan och börja se vita prickar :p

Några vita prickar flög förbi mig igen utan att fatta vad det var. Hade båda sido rutorna öppna då det var så jäkla varmt i kupen. SMACK! sa det och jag fick in en fet jävla snöboll in i kupen! Ser upp mot skogen vid parkeringen, där springer det 3 "ungjävlar" allt vad dom har för att gömma sig.
Var bara att kliva ur och försöka få ut all snö innan det smälte. Efter 10 minuter kom det 3 unga killar knallande från skogen som om ingenting hade hänt. Jag spela med dom som om jag inte kände igen dom. Där sitter dom uppe i slänten och spanar på mig medans jag kör. Efter nästa vända när jag kommer tillbaka är dom borta. Såg inte dom nånstans. Blir missstänksam och stänger fönstrena i tron om att det skulle smälla till snart igen. Ser ett litet huvud kika fram över en snö hög upp på slängen men han gömmer sig blixtsnabt igen. Då tar jag och slänger ut mig ur maskinen och springer mot dom allt vad jag kan och på vägen dit tar jag upp lite snö för att göra den fetaste snöbollen någånsin! Upp för slänten, slänger mig upp på snöhögen som dom gömmer sig bakom och sular snöbollen rätt på en av stackarna som gömde sig. Garva som fan åt dom. Dom såg bra skraj ut! :D

Den som ger sig in i leken får leken tåla! :rofl

Väckte minnen från när man själv var i den åldern.
Vi kasta snöbollar på bilar som åkte förbi på vägen. Istället för att dom som blev träffade börja snöbolls krig med oss fick vi stryk ! :lol

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Kastade du en fånig snöboll när du sitter i en maskin? Du skolle ha skottat över dom så dom tinade fram i Maj!

Henken

Guest
Hahahaha, så jävla roligt =)
Blev tjuvplingad igår & såg några småungar pulsa fram i snön efteråt panikslaget, tänkte jaga dem för skojjs skull men hade inga skor :-/

Halva nöjjet var ju bli jagad =D

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...