Drömmar!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
:hej Jag har alltid drömt en massa konstiga drömmar, har bl a drömt att jag har varit ett snällt passagerarplan som flög chaterturister till något varmt land då jag plötsligt förvandlades till ett elakt amerikanskt (?) stridsflygplan och sköt ner alla "snälla" plan, kraschade sedan och blev en krypskytt. :kulspruta

Vad är det konstigaste, roligaste, knäppaste etc ni har drömt?.
 
Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Tofast4Hjo skrev:
:hej Jag har alltid drömt en massa konstiga drömmar, har bl a drömt att jag har varit ett snällt passagerarplan som flög chaterturister till något varmt land då jag plötsligt förvandlades till ett elakt amerikanskt (?) stridsflygplan och sköt ner alla "snälla" plan, kraschade sedan och blev en krypskytt. :kulspruta

I natt var jag en varg som åt söta små kaniner och sprang över fjällen med mina kompisar.

Vad är det konstigaste, roligaste, knäppaste etc ni har drömt?.
swedie det här är ju värre än mavves trådar :näsblod
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
ojoj, detdär kanske du borde kolla upp. låter som något allvarligt fel.
 

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Ort
Gotland
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
Vad säger din psykolog om saken??? :machinegu
 

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
Hehe drömmde inatt att jag kröp runt nere i Irak och sköt hejvilt omkring mig.
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Swedie skrev:
jag drömde att jag blev körd i arslet av en krycka. Hur kul är det?

IIiiiiiaaaaahahahahahahah....... :D Undra just vad det där kan betyda. Rädsla för att bli invalid efter en vurpa kanske :va :tungan
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag vet alltså inte, men jag vaknade kallsvettig av det. :eek:

Sen drömde jag nått mer som var riktigt knasigt. Jag vaknade 3 ggr vet jag iaf av (mar)drömmarna jag hade i natt. Skitjobbigt att sova med en mongo fot.
 

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Kings Meadow
Hoj
Såld ZX9R
Tofast4Hjo skrev:
:hej Jag har alltid drömt en massa konstiga drömmar, har bl a drömt att jag har varit ett snällt passagerarplan som flög chaterturister till något varmt land då jag plötsligt förvandlades till ett elakt amerikanskt (?) stridsflygplan och sköt ner alla "snälla" plan, kraschade sedan och blev en krypskytt. :kulspruta

Vad är det konstigaste, roligaste, knäppaste etc ni har drömt?.

Huu vilken fråga! Det kan man inte berätta här!! Kan bara säga att jag ha jävligt knäppa drömmar ibland! Jo förresten en dröm som ofta återkommer är följande!

Jag har köpt en bättre "beggad" bil och är skitglad. När jag kommer ut på morgonen dagen efter köpet så uptäcker jag att bilen har en liten ROSTFLÄCK!! Desto mer jag synar desto mer skit uptäcker jag. Det hela slutar med att jag har köpt en rishög för typ 180k. Rost och lösa grejor överallt! Riktig mardröm alltså.

JB
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Tofast4Hjo skrev:
:hej Jag har alltid drömt en massa konstiga drömmar, har bl a drömt att jag har varit ett snällt passagerarplan som flög chaterturister till något varmt land då jag plötsligt förvandlades till ett elakt amerikanskt (?) stridsflygplan och sköt ner alla "snälla" plan, kraschade sedan och blev en krypskytt. :kulspruta

Vad är det konstigaste, roligaste, knäppaste etc ni har drömt?.
jag vet precis vad det är: Att visst e du snäll o så bland folk, men att du egentligen är en ulv i fårkläder och egentligen ogillar ganska många som du gör dig till för i vanliga fall. Vidare så önskar du att du kunde säga emot i vanliga fall istället för att bara ta emot skit.:)
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
drömde för någon dags sen att jag blev stoppa av polisen när jag körde på bakhjulet och prata i telefonen samtidigt på en motard. fick blåsa å hade 5,0 i promille då fråga dom om jag käkat russin att de skulle vart orsaken till den höga promillehalten. ööö :confused:
 

Kimze

?
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Malmö
Hoj
På gång
Längesedan jag drömde något som jag direkt kommer ihåg men en mardröm som återkom många gånger när jag var mindre var att jag blev jagad av massa ormar :gnissla
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Tofast4Hjo skrev:
Har ni hört citatet "jag är bara snäll när jag sover". Tofast4some har skaffat en massa skräckfilmer, och själv gillar jag flygfilmer, flygets fart representerar väl motorcykeln :rolleyes:
tja det märks att du e tjej iaf
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Swedie skrev:
Skitjobbigt att sova med en mongo fot.

Det är ju klart att det givetvis har någonting med saken att göra. Äter du smärtstillande så är det definetivt där skon klämmer (så att säga :D )

Fick själv jäkligt knasiga drömmar när jag käkade smärtstillande efter att jag gick omkull och fick en blödning i nacken och halsen :tungan
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
I helgen drömde jag att jag spela brännboll... Fick till värsta drömträffen och va iväg med full rulle till första konen. Vaknade på golvet vid väggen med en stor bula i pannan och i bakhuvet. Väggen måste stått emellan utslagsplatsen och första kon...
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Inatt drömde jag att jag var en polis. Jag skulle haffa en skurk, men han gjorde motstånd så jag började veva med armarna, han deckade inte. Så jag kände mig manad att använda pistolen, sköt honom ett flertal gånger, bl.a. i huvet, hände inget.
Nu blev killen sur och jagade mig, jag sprang. Kan tillägga att jag kan INTE springa i mina drömmar, ramlar, har ingen kraft o.s.v.
Nu till den värsta delen.
När jag sprang så sköt jag en motorcyklist på en Sporthoj. Jag gjorde detta under min flykt, skulle bara testa om jag träffade. (Dags att sluta spela Vice City?)

Nu bär det hemmåt, väl hemma ser jag ett gäng "huliganer" som är ute efter mig. Jag dycker in i ett hav/en sjö, (Badade hela dagen igår) på väg ner i vattnet ser jag ett lik, blir skraj håller andan och dyker längre ner.
Dom ser mig... Slut.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top