Drömmer om hoj denna onsdagskväll!!

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Hej alla forummedlemmar!:)

Är en rätt så nybliven forummedlem, som väldigt ofta är här o kollar runt.! Då jag ännu inte är så insatt i mc-världen så är det med stort intresse jag läser allt ni skriver, Vill lära mig så mycket jag kan! Har åkt en del på bönpallen i år..det är grymt kul men förhoppningsvis blir kortet kirrat i vår så jag kan köra själv! Teorin är redan klar så nu är det bara o kämpa på i vår! Och även så hoppas jag att en hoj ska finnas i garaget då!! Helst gärna redan i vinter så man kan börja ge den lite kärlek:kär

Sen gäller det o :hojbusa med insidan av huvudet! Har varit på tok för många olyckor denna säsong:(

Sitter nu och kämpar med en uppsats som jag snart :zpy på! Så jag ville bara ta en liten paus o skriva lite till er! Kanske inte var det mest intressanta inlägget men men!

Jag önskar er alla en riktigt skön kväll!!

Kram från en hojdrömmande tjej
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Jag drömmer om ledig tid, en hel hoj, nya däck, ledigt sällskap, sol och värme.

Fan. :huvet

-@
 

Deefred

Garage på Grosse Freiheit.....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hamburg/Nyköping/Sevilla
Hoj
FZ750-85, Aprilia Mille R -02, Aprilia Futura -01
Hej Du!

Jag har 5 stycken hojar i Nyköping som behöver bättre plats än vad de har nu.
Om du behöver nagon att dela garage med senare sa kan du fa höra av dig.

Fredrik i Hamburg

Blivande MCtjej skrev:
2530750 Hej alla forummedlemmar!:)

Är en rätt så nybliven forummedlem, som väldigt ofta är här o kollar runt.! Då jag ännu inte är så insatt i mc-världen så är det med stort intresse jag läser allt ni skriver, Vill lära mig så mycket jag kan! Har åkt en del på bönpallen i år..det är grymt kul men förhoppningsvis blir kortet kirrat i vår så jag kan köra själv! Teorin är redan klar så nu är det bara o kämpa på i vår! Och även så hoppas jag att en hoj ska finnas i garaget då!! Helst gärna redan i vinter så man kan börja ge den lite kärlek:kär

Sen gäller det o :hojbusa med insidan av huvudet! Har varit på tok för många olyckor denna säsong:(

Sitter nu och kämpar med en uppsats som jag snart :zpy på! Så jag ville bara ta en liten paus o skriva lite till er! Kanske inte var det mest intressanta inlägget men men!

Jag önskar er alla en riktigt skön kväll!!

Kram från en hojdrömmande tjej
 

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Gbg
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
jag drömmer om att sälja min sketna videotjänst på nätet till google för 12 miljarder :mad:
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Deefred skrev:
2530798 Hej Du!

Jag har 5 stycken hojar i Nyköping som behöver bättre plats än vad de har nu.
Om du behöver nagon att dela garage med senare sa kan du fa höra av dig.

Fredrik i Hamburg

5 stycken!! Det var inte dåligt!!:) Önskar jag hade en just nu! Ska ev lämna nypan i vår men om jag blir kvar så lovar jag att höra av mig om jag behöver dela garage! Bor du alltså både här o i Hamburg??

Mvh hojdrömmaren
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
d1ce skrev:
2530759 Jag drömmer om ledig tid, en hel hoj, nya däck, ledigt sällskap, sol och värme.

Fan. :huvet

-@
Det är bra...drömmar är till för att uppfyllas!! Fast sol o värme kan nog bli svårare just nu om du inte hoppar på flyget förstås:) Förresten en hel hoj? Har du varit i backen??
 

Deefred

Garage på Grosse Freiheit.....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hamburg/Nyköping/Sevilla
Hoj
FZ750-85, Aprilia Mille R -02, Aprilia Futura -01
Jo, jag har tva lägenheter ocksa....
Bästa partyläget Ottensen i Hamburg :yoparty samt mindre party St Anna i Nyköping.


Blivande MCtjej skrev:
2530829 5 stycken!! Det var inte dåligt!!:) Önskar jag hade en just nu! Ska ev lämna nypan i vår men om jag blir kvar så lovar jag att höra av mig om jag behöver dela garage! Bor du alltså både här o i Hamburg??

Mvh hojdrömmaren
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Blivande MCtjej skrev:
2530846 Det är bra...drömmar är till för att uppfyllas!! Fast sol o värme kan nog bli svårare just nu om du inte hoppar på flyget förstås:) Förresten en hel hoj? Har du varit i backen??

Som om det räckte, ett "litet" havveri om en sprucken topp fick avrunda säsongen. Visserligen hel igen men kanppast i mintcond.

-@
 

beanie

hummina hummina haawa...
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Sydney
Hoj
såld för studier
Håller stenhårt på Herge... Sälj Sälj Sälj... Men en av snubbarna har tydligen startat Paypal... så dom är nog rätt täta.. MEN ÄNDÅ!!!!! 12(!?):huvet
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Deefred skrev:
2530847 Jo, jag har tva lägenheter ocksa....
Bästa partyläget Ottensen i Hamburg :yoparty samt mindre party St Anna i Nyköping.
Härligt med grymt partyläge!:yoparty Nyköping är ju inte det hetaste partyläget om man säger så eller vad säger du? Jobbar du därnere? Förlåt om jag är nyfiken!

d1ce skrev:
2530856 Som om det räckte, ett "litet" havveri om en sprucken topp fick avrunda säsongen. Visserligen hel igen men kanppast i mintcond.

-@
OKI förstår! Då får du ge den lite kärlek i vinter så ni kan ge er ut när säsongen börjar igen...men tyvärr så känns det väldigt långt dit!!! Tror det kommer bli en lång jäkla vinter:mad:
 
Last edited:

Deefred

Garage på Grosse Freiheit.....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hamburg/Nyköping/Sevilla
Hoj
FZ750-85, Aprilia Mille R -02, Aprilia Futura -01
Nyköping är väl bra på sitt sätt, i Hamburg har man ett annat liv. Jo jag jobbar i Tyskland men vi får se hur länge. Företaget står inför en rejäl utmaning med försenade leveranser så det kan bli att konsulter som jag blir utsparkade fort. Vi får se vad som händer, ingen ide att oroa sig för något man inte kan påverka.
Lycka till med hojletandet, det är nu man kan göra kap!



Blivande MCtjej skrev:
2530885 Härligt med grymt partyläge!:yoparty Nyköping är ju inte det hetaste partyläget om man säger så eller vad säger du? Jobbar du därnere? Förlåt om jag är nyfiken!


OKI förstår! Då får du ge den lite kärlek i vinter så ni kan ge er ut när säsongen börjar igen...men tyvärr så känns det väldigt långt dit!!! Tror det kommer bli en lång jäkla vinter:mad:
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Blivande MCtjej skrev:
2530750 Hej alla forummedlemmar!:)

Är en rätt så nybliven forummedlem, som väldigt ofta är här o kollar runt.! Då jag ännu inte är så insatt i mc-världen så är det med stort intresse jag läser allt ni skriver, Vill lära mig så mycket jag kan!

Hej tjejen och välkommen. Vad är tanken, att köpa en hoj att övningsköra på eller ta körkort först?
 

Dragongirl

Fan va gött livet är! :)
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Kawa Z800-13
Bikerbitch skrev:
2531586 Hej tjejen och välkommen. Vad är tanken, att köpa en hoj att övningsköra på eller ta körkort först?
Tack! Tänkte köpa en hoj som jag vill ha och som jag kan övningsköra på! Tänkte övningsköra privat o sen köra upp! Har du kört hoj länge? Har sett att det finns en hel del tjejer här på forumet...det är JÄTTE kul tycker jag!
 

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Ort
08 söderort
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Blivande MCtjej skrev:
2531769 Tack! Tänkte köpa en hoj som jag vill ha och som jag kan övningsköra på! Tänkte övningsköra privat o sen köra upp!

Bra tänkt!
Några lektioner på trafikskola kan dock vara bra för att putsa på färdigheterna inför uppkörningen..om du inte har en mkt duktig lärare :)
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Blivande MCtjej skrev:
2531769 Tack! Tänkte köpa en hoj som jag vill ha och som jag kan övningsköra på! Tänkte övningsköra privat o sen köra upp! Har du kört hoj länge? Har sett att det finns en hel del tjejer här på forumet...det är JÄTTE kul tycker jag!

Bra plan! Jag köpte en gammal hoj och körde på, då behöver man inte vara så rädd om grejerna heller. Den har jag kvar i mina ägor faktiskt, även om jag inte kör på den. Kör så mycket privat det går, och sen som DaPirate säger, finslipa lite på en körskola också.

Du kommer kräkas på hur jobbigt det kan vara med alla moment inför uppkörning, men det är bara bita ihop och fokusera på slutmålet.

Jag har kört hoj sen jag var 17 ½ och fick börja övningsköra. Så nästa år har jag haft lappen i 4 år. Helvete vad tiden rinner iväg.
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top