Härligt miljötänk! Gött, ingen pant - bara att slänga i naturen!
Fast ölburkarna var ju i bleckplåt fram till 70-talet. Samma material som dagens konservburkar fortfarande är tillverkade av. Så de rostade upp på kort tid. Så våra förfäders vana att picka hål i botten och sjössätta burkarna på fjärdarna var ju inte så svinigt som det skulle ha varit idag.
:supa
Testa att ställa en sådan att slänga fimparna i bredvid kompassen och se vart du hamnar.
Henrik
Kom att tänka på ytterligagre en gammal bilannons men hitta den inte på nätet, något med att den är så lättkörd att du kan lugnt låna ut den till frun eller något i den stilen.
Och den är ta mig fan lika sann den dag i dag.Damer är ofta lika svåra som barnen, ty vid en hornsignal tappar de ej helt sällan koncepterna. Att de efter att ha passerat trefjärdedelar av
gatan utan vidare vända för att nå den gångbana de nyss lämnat är intet sällsynt. Ja två, tre gånger kunna de springa fram och tillbaka framför bilen. Stanna och låt dem komma upp på gångbanan! Handla i övrigt som vid möte med spårvagnar."
Det var dagen då jag fick alla fördomar till blondiner bekräftade..
(frugan, en blond liten sak, är inte lika impad när jag berättar den historian)
Tja.. jag har varit fäst vid min i lite över 20 år, så någon nytta gör dom nogBlondiner är lite som vandrande pinnar, dom kan vara kul att kolla på en stund, men dom är inte till någon större nytta.
Tja.. jag har varit fäst vid min i lite över 20 år, så någon nytta gör dom nog
Man får till att gratulera.. ..hade ingen aning att vandrade pinnar kunde bli så gamla.
Rigello hette denTT fanns i en sorts plastflaska med papprulle som förstärkning.
Skulle vara biologiskt nedbrytbara.
Jag hittar fortfarande sådana i skogen ibland.
Kan inte farbror berätta hur det var när ni drack öl och levde om på 50-talet?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|