Dra ditt strå till stacken!

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Min Italienska älskarinna
Är det inte dags att alla börjar köra med alla motorer på? Jag menar starta upp din bil, mc & vad du har som slukar bensin. Eller dyl. allt för att växthuseffekten ska få sit. För vem bryr sig? Bara vi kan få en tidig vår/sommar så är allt ok!
Så idag tycker jag att alla tar ut sina fordon och tok gasar, så vi får bort Kung Bore.
Long live the summer.

Man of War

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
Kymco Stryker 125
När golfströmmen ändrar sin riktning och vi får samma klimat som Alaska (som f.ö. ligger på samma breddgrad som vi) så ångrar du nog att du tillfälligt höjde temperaturen med någon grad.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Vi måste sätta tidsperspektivet till åtminstone ett par generationer framåt för att få en bra bild av farorna med växthuseffekten. Även de mildaste scenarierna enligt FN:s forskarpanel IPCC visar på betydande effekter i förändrade odlingsförhållanden m.m. Och det behövs inte särskilt stora sådana förändringar innan vi har gigantiska folkvandringsströmmar ute i världen.

Gammal klimatdiskuteringstråd:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=27929

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Man of War skrev:
När golfströmmen ändrar sin riktning och vi får samma klimat som Alaska (som f.ö. ligger på samma breddgrad som vi) så ångrar du nog att du tillfälligt höjde temperaturen med någon grad.

:fakta

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...