drag på stan

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Så satt man en stund nere vid pumpen och glana, glad i hågen efter att ha gjort årets högsta stoppie framför en busshållplats full med läckra chicks och nästa lyckats slanga några meter också :rock Vad hörs om inte en massa sirener och fullt med snutbilar dyker upp från fel håll på Östra Ågatan, från Drottninggatan och alla tänkbara ställen. "Vad har jag nu gjort ?" var min första tanke :notme , men det visade sig vara någon kuckelimojs upp mot gågatan - troligtvis ett rån eller så. Jag fick även tillfälle att närmare betrakta en av civilbilarna: Grå/beige Volvo V70 Kombi med svart plast och inga extra sidospeglar som annars brukar skvallra. Väldigt anonym alltså, regnummer SGO-någonting tror jag...

Det körde förbi en och annan hoj under tiden jag satt där, men bara okända människor. Så jag fick på egen hand stå för all posering :cool: . En kille på en Dubbel-Afrikan stannade till och såg tveksamt snacksugen ut, men det var när jag precis var på väg därifrån...

...Hem till garaget och göra om bakdelen (alla andra verkar ju göra så). Jag tog bort regskylt, stänkskärn och bakljus. Helt rent - tror jag ska ha kvar det sådär :crash

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
visst är det surt att inte :pajas smileyn fungar =(
.. P:et i pajas förstör ju hela grejen... att dom inte testat det innan dom lagt ut den koola pajasen.. ;(

TomK

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Penguin skrev:
Kan man vara både poser och huligan samtidigt verkligen?

Japp, två sidor av samma mynt. Båda strävar efter uppmärksamhet, fast på lite olika sätt... :)

(och jo, jag provade pajas-smileyn, men den tolkas fel hur man än försöker quota in den)

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Saxat från UNT.se

"Yngling på rymmen gresp efter dramatisk jakt

2003-04-16 20:56

En yngling som var på rymmen från en ungdomsvårdsanstalt kunde efter en dramatisk polisjakt i centrala Uppsala, där bl a hundpatrull deltog, gripas vid Gamla Torget vid 17.20-tiden på onsdagseftermiddagen. Han fördes till polishuset för fortsatt transport åter till anstalten. "

Var det därför det var drag på stan måntro?

TomK

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Stämmer klockrent med tidpunkt och plats...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati