TomK
hela världen är min rejsingbana
Så satt man en stund nere vid pumpen och glana, glad i hågen efter att ha gjort årets högsta stoppie framför en busshållplats full med läckra chicks och nästa lyckats slanga några meter också Vad hörs om inte en massa sirener och fullt med snutbilar dyker upp från fel håll på Östra Ågatan, från Drottninggatan och alla tänkbara ställen. "Vad har jag nu gjort ?" var min första tanke , men det visade sig vara någon kuckelimojs upp mot gågatan - troligtvis ett rån eller så. Jag fick även tillfälle att närmare betrakta en av civilbilarna: Grå/beige Volvo V70 Kombi med svart plast och inga extra sidospeglar som annars brukar skvallra. Väldigt anonym alltså, regnummer SGO-någonting tror jag...
Det körde förbi en och annan hoj under tiden jag satt där, men bara okända människor. Så jag fick på egen hand stå för all posering . En kille på en Dubbel-Afrikan stannade till och såg tveksamt snacksugen ut, men det var när jag precis var på väg därifrån...
...Hem till garaget och göra om bakdelen (alla andra verkar ju göra så). Jag tog bort regskylt, stänkskärn och bakljus. Helt rent - tror jag ska ha kvar det sådär
Det körde förbi en och annan hoj under tiden jag satt där, men bara okända människor. Så jag fick på egen hand stå för all posering . En kille på en Dubbel-Afrikan stannade till och såg tveksamt snacksugen ut, men det var när jag precis var på väg därifrån...
...Hem till garaget och göra om bakdelen (alla andra verkar ju göra så). Jag tog bort regskylt, stänkskärn och bakljus. Helt rent - tror jag ska ha kvar det sådär