Grattis på födelsedagen om några dagar dåAnnicka skrev:woho
fan vad glad jag är
oj oj oj vad sambon är avundsjuk hehehehe
/Annicka
UrbanTiger skrev:Fett grattis från julklappsvinnaren
UrbanTiger skrev:Har inte starta den ännu. Har den på skrivbordet här intill.
Kör jag den så får jag ställa den bå balkongen sen för det kommer att stinka bensin annars.
Har mekat lite med den och så. Det var en slurk bensin i förgasaren och det lukta typ i två veckor.
UrbanTiger skrev:Ta luss förgasaren och töm flottörhuset så ska det inte vara några problem. Jag missade det så det fick ånga bort av sig självt.
Ravetrancer skrev:Dragningen kommer att ske imorgon lördag l 20.00.
Vinnare kommer presenteras i en egen tråd.
Finns dock 1 regel för att vinna: Man måste vara inne på www.minimotos.nu/forum för att ha chansen att vinna. Så därför ber jag er att vara inne och invänta vinnaren
Mvh Rejvis
hade du betalat nåt för att vara med? VAr det fel att ha en regel som säger att vinnaren skall vara online? Är det du som sätter reglerna? Är det svårt att vara online i 5 minuter? Eller är det svårt att logga in o lämna datorn på?gamle svarten skrev:ja just det.......
först drar va igång ett lotteri, sen ändrar vi förutsättningarna för lotterideltagarna,man måste tydligen va inloggad på ett blajj blajj forum vid en viss tid för att vinna,,, suck va trött jag blir.......visst! stort grattis Annica! mkt glädje med kinesen!
minimotos.cp...... sux! ja banna mej bums från den sidan rejvis &whatever .....please! mvh Jocke, som är vid mina sinnens fulla bruk! jag ber om ursäkt för felstavningar och felplaceringar av kommatecken mm......
som i reklamen: FAN VA LÅGT....
Ravetrancer skrev:Grattis igen Annicka
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras