Eas88 skrev:Vad är det vanligaste som krånglar på en DTR? Eller krånglar dom inte alls?
Eas88 skrev:Vad är det vanligaste som krånglar på en DTR? Eller krånglar dom inte alls?
marcus_136 skrev:Eller så köper du en CRM som både går bättre och är snyggare , helt enkelt dne bästa hojjen.
Itacha75 skrev:Vi har diskuterat det dära, DTn ÄR bäst, CRMen kommer möjligtvis 2a, men DTn är och har alltid varit #1!!
Kom igen nu alla med DTs, vill höra lite propaganda
marcus_136 skrev:Nej nej , crm är bäst, så är det helt enkelt , mer effekt , 26.6 hästar , vad är det i en DT , 12 hästar?
Sen är väl dtn en moppe egentligen
cRoC skrev:Uh CRM har väl cirka 2 hk extra eller nåt.. Dom har du nog tappat med åren också, tyvär!
marcus_136 skrev:Du också
marcus_136 skrev:Nej nej , crm är bäst, så är det helt enkelt , mer effekt , 26.6 hästar , vad är det i en DT , 12 hästar?
Sen är väl dtn en moppe egentligen
Itacha75 skrev:DT, 12hästar? Strypt ja, ostrypt 25
1,6 hästar mer, stop bitchin', är bilen inte i garaget på måndag så kan jag tjuvköra och vi rejsa. (Vi vet ju vem vinnaren är, moi)
DT, moppe? Jo, såg en idag, gick ungefär lika "snabbt" som din CRM när du drog ifrån OBS (Tokvarvandes) idag.
marcus_136 skrev:Måste ju visa dig var skåpet ska stå , dessutom är det bara moppefuckon som tjuvkör utan körkot
Croc : Sorry trodde det var itacha75 som skrev det där är lite trött.
marcus_136 skrev:Måste ju visa dig var skåpet ska stå , dessutom är det bara moppefuckon som tjuvkör utan körkot
Itacha75 skrev:Vi får se på måndag...
Ni slutar vi spamma..
*host* fyller år den 28:e *host*
Itacha75 skrev:Vi har diskuterat det dära, DTn ÄR bäst, CRMen kommer möjligtvis 2a, men DTn är och har alltid varit #1!!
Kom igen nu alla med DTs, vill höra lite propaganda
Tjet skrev:DETE DETE DETE DETE!
Det enda "felet" jag fått på min är punktering, samt att jag glömde sätta på bensinkranen så den stannade efter några meter.
Annars:
spectre skrev:ja vad ska man säga.. när inte ens däcken håller på dom.. vad ska man säga då? usch?
spectre skrev:crm är snyggare en dt jämför själva vilken som är snyggast
DT:http://www2.blocket.se/view/2800233.htm?l=0&c=1&city=0
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati